P
poppa-akka
Vieras
Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Jos ei noista ole apuja niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.
Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Jos ei noista ole apuja niin kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.![]()
mä sain asiklovir tabuja ja bactobakt tms. voidetta kyl lähti eikä ole nyt vuoteen ollutAlkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Millä tavalla ne ei auta? Sittenhän on olemassa joku oikein reseptilääkekin, jos on tosi voimakkaat oireet tai jos gerpes uusiutuu usein.
Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Millä tavalla ne ei auta? Sittenhän on olemassa joku oikein reseptilääkekin, jos on tosi voimakkaat oireet tai jos gerpes uusiutuu usein.
Ei siis vaikuta millään tavalla noi lääkkeet. Herpes on ja pysyy sellaiset kolme viikkoa huulessa vaikka kuinka lääkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja bieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Lääkäri se on juuri noita määrännyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppa-akka:Ei auta Zovirax eikä muutkaan vastaavat ja se laastari oli kaikista onnettomin mitä olen ikinä kokeillut.
Ei siis vaikuta millään tavalla noi lääkkeet. Herpes on ja pysyy sellaiset kolme viikkoa huulessa vaikka kuinka lääkitsee.
Ohoh! Kauan pysyy. Mene uudestaan lääkäriin ja kerrot, et nuo reseptivapaat lääkket ei auta. Saat tujumpaa lääkistystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä pyysin lääkäriltä viime maanantaina herpesvoidetta, ei kirjoittanut koska sitä ei kuulemma ole reseptilääkkeenä, ainoastaan itsehoitolääkkeenä voi ostaa apteekista. Kumma että silmäherpekseen sain voidetta ja jopa tabletteja lisäksi, eri lääkäriltä tosin![]()
Mä olen täällä lukuisia kertoja ennenkin tarjonnut hammastahnaaMitä tujumpi tahna, sitä tehokkaampi se on myös herpekseen. Mulla ei auta laastarit eikä zoviraxit, Pepsodent vain
![]()