Onko huorissa käyminen säälittävää?

  • Viestiketjun aloittaja "poikamies"
  • Ensimmäinen viesti
"poikamies"
Onko teidän naisten mielestä säälittävää jos sinkkumies käy maksullisissa naisissa?

Onko turn off jos tapaisitte mukavan miehen, joka sitten kertoisi, että sinkkuna olleessaan kävi maksullisissa naisissa?
 
No kyllä se aika säälittävää on.

Lähtökohtaisesti ajattelen asiaa niin, että koska ilmaiseksikin saa, niin miksi siitä pitää maksaa?

Ja kun nämä maksulliset ilmeisesti aika harvoin tekevät sitä siksi, että se on niin "siistiä", on huorissa käyminen mielestäni hyvin säälittävää. Sekä sen kävijän, että huoran osalta.
 
"Mie"
Uskon että jos mies on ihan hyvännäköinen ja käytöstapainen niin luulisi saavan ihan ilmaiseksikin, menee vaan baariin ja heivaa sieltä jonkun heitukan kainaloon. Mutta toisaalta, kaikki miehet ei välttämättä jaksa nähdä sitä vaivaa. Monestihhan ne huorien ostajat on just sellaisia rikkaita ja kiireellisiä bisnesmiehiä jotka on vieraassa kaupungissa vain pikaisella työreissulla..
 
"mievaan"
Jos miehen on niin epätoivoisesti saatava seksiä että käy maksullisilla, niin en olisi sellaisen miehen kanssa missään tekemisissä. Ei tarvitse olla kokematon, mutta pidän huorissa käymissä säälittävänä.
 
Peyote
No kyllä mä pitäisin ihan sairaan säälittävänä vässykkänä. En sanoisi tietenkään niin päin naamaa, varsinkin, jos on mennyttä elämää, mutta salaa mielessäni ajattelisin kumminkin, että voi itku mikä reppana.
 
Minun mielipidettänihän tässä ei miehenä kysytty, mutta palstalta olen oppinut, että jos mies käy maksullisissa, niin hän on säälittävä ja/tai inhottava. Jos taas nainen hankkii seksipalveluita, hän on ennenkaikkea rohkea ja emansipoitunut. :xmas:
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28525897:
Minun mielipidettänihän tässä ei miehenä kysytty, mutta palstalta olen oppinut, että jos mies käy maksullisissa, niin hän on säälittävä ja/tai inhottava. Jos taas nainen hankkii seksipalveluita, hän on ennenkaikkea rohkea ja emansipoitunut. :xmas:

Mun mielestä seksipalveluja ostava nainen on kyllä ihan kuvokki. Sitäkään en sano kellekään päin naamaa, mutta ajattelen.
 
joka lähtöön
tässä eräs mies kertoo ylpeänä olevansa kokematon mies, neitsyt

Proud to be Single...And Why I'll Always Be Single

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I3hmpV_YC4w
 
On se vähän. Seksi ei oo mun mielestä kauppatavara.
Olen periaatteessa samaa mieltä. Mutta sitten jos miettii sitä, että jollain ainoat vaihtoehdot voivat todellakin olla joko maksullinen tai sitten koko ikä ilman, niin homma ei vaikutakaan enää ihan selvältä. Jos myyjä on itse ammattinsa valinnut, täysjärkinen aikuinen ihminen, joka saa asiallisen korvauksen duunistaan, niin eipä tuo minusta enää niin yksiselitteisen paha juttu olekaan.
 
Mun mielestä seksipalveluja ostava nainen on kyllä ihan kuvokki. Sitäkään en sano kellekään päin naamaa, mutta ajattelen.
Voisin ihan hyvin ostaa, (vaikka ihan kokeilu mielessä) jos olisin sinkku. Saan toki muutenkin seuraa.

Kun ostaa niin tietää että saa juuri sitä mitä haluaa, eikä se seksikumppani jää roikkumaan vaan lähtee heti kun pyydetään:D

Ja ennen kaikkea tähän seksin metsästämiseen ei kuulu tuhottomasti aikaa.
 
Ei ole säälittävää. Vain silloin tunnen voimakasta antipatiaa, jos seksiä ostava ei ole kiinnostunut siitä, myykö prostituoitu seksiä vapaaehtoisesti, onko hommassa mukana välikäsiä ja onko prostituoitu täysi-ikäinen.

Muuten suhtaudun prostituutioon hyvin neutraalisti/hyväksyvästi. Jos mahdollinen uusi seurustelukumppanini kertoisi ostaneensa seksiä esim. ulkomaalaiselta Suomessa tai paikalliselta naiselta tyyliin Pattayalla, en jatkaisi suhdetta.
 
selkiö
Säälittävä on lievä sana. Kuvottavaa, likaista ja ala-arvoiste se on! Käyttää tuntematonta ihmistä hyväksi ja antaa siitä rahaa? Hyi yök. Sellainen mies sais pysyä musta todella kaukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selkiö;28525958:
Säälittävä on lievä sana. Kuvottavaa, likaista ja ala-arvoiste se on! Käyttää tuntematonta ihmistä hyväksi ja antaa siitä rahaa? Hyi yök. Sellainen mies sais pysyä musta todella kaukana.
Ketä siinä käytetään hyväksi, jos molemmat ovat tilanteessa vapaaehtoisesti ja kumpikin saa mitä haluaa, toinen seksiä ja toinen rahaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
njaa
Jos vammainen mies menee huoriin mieluummin kuin rakentaa itseluottamustaan, säälittävää sekin on. Onhan niitä vammaisia naisiakin, ja heillä tarpeet myös, jotka jäävät sitten tyydyttämättä.

Voisi kehittää itseään ja päästä ainakin jonkinlaisille parisuhdemarkkinoille, aika lailla riippumatta siitä, mikä on vialla. En internet-aikana ikinä suostu kehumaan ihmistä, joka menee kaupasta hakemaan seksinsä, kun nappuloita painelemalla löytää kenet tahansa. Joskus voi olla vähemmän säälittävää, mutta tuskin koskaan ihan ookoo.
 
"vieras"
missä universumissa täällä taas eletään jos kuvitellaan että kuka tahansa mies saa halutessaan seksiä vähintäänkin joka kymmenennellä kerralla kun tekee mieli?
Lähes kenelle tahansa naiselle se on helppoa, mutta melko suurelle osalle miehiä ei todellakaan ole. Naisia kun ei etenkään irtosuhteissa pääosin kiinnosta se 45v ei-kovin-komea sisäänpäinkääntynyt putkimies-pera
 

Yhteistyössä