Onko huomenna kaikki kaupat auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja assi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ap oikeasti ihan tosissaan vai onko päivät vähäsen sekaisin...? Huomenna on Tapaninpäivä. Avoinna ovat esimerkiksi Siwat ja Valintatalot ja muut vastaavat pienet elintarvikekaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ap oikeasti ihan tosissaan vai onko päivät vähäsen sekaisin...? Huomenna on Tapaninpäivä. Avoinna ovat esimerkiksi Siwat ja Valintatalot ja muut vastaavat pienet elintarvikekaupat.

No voi kuule taidan sitten olla totaalisen sekaisin. Kun en tollasta tiennyt..
Mutta onneks tähänkin ketjuun eksyi muutama viisas joka osasi mullekin sen kertoa.
Mee sä syömään vähän vielä suklaata ettet oo noin helvatun kitkerä.

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Tapaninpäivänä kaupat auki :headwall: ,eikös hiukan kannata miettiä ennenkuin kysyy.

No voi vittu sentään mitäs avasit näin tyhmän kysymyksen sisältävän avauksen.
Mistäs sä tiedät miten kauan olen saattanut täällä miettiä, enne ku "rohkaaistuin" kysymään täältä viisaammilta.
Mutta sun laiset naama norsunvitullaolijat estää varmaan tehokkaasti monet "tyhmät" kysymykset...

Alkuperäinen kirjoittaja vituttaa :
Alkuperäinen kirjoittaja assi:
Siis tuollaset "erikoisliikkeetkin"?
Vaatekaupat,kultasepät yms..

kävisit sinäkin prkl, ajoissa kaupoilla .

No voi vittu mistäs sä sen tiiät miksi kysyin?!?!
Voinhan mä kysyä vaikka kumminkaimanserkun hevosen puolesta!
MULLA ei ole mitään kiirettä eikä hinkua kaupoille, jos se sun persettäs nyt ylipäätään kaivelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta onneks tähänkin ketjuun eksyi muutama viisas joka osasi mullekin sen kertoa.

Kasvanut tynnyrissä ihan yksinään ja omaa käytöstapoja... ei lainkaan. Ei kokemusta aiemmista jouluista eikä tietoa päivistä: ei osaa googlettaakaan. *kaikkia sitä maailmaan mahtuu*

MULLA ei ole mitään kiirettä eikä hinkua kaupoille, jos se sun persettäs nyt ylipäätään kaivelee.

kaivelee mitä kaivelee, moniko täällä kummin serkun kaiman puolesta mitään kyselee, taidat vaan olla niin vitun TYHMÄ ettet ymmärrä päivi, saatana juntti!!

Alkuperäinen kirjoittaja vituttaa:

kaivelee mitä kaivelee, moniko täällä kummin serkun kaiman puolesta mitään kyselee, taidat vaan olla niin vitun TYHMÄ ettet ymmärrä päivi, saatana juntti!!

*LOL!!!*
...Joku ei tainnu saada ukolta kunnon joululahjaa..Eikä ilmeisesti mitään muutakaan...
Mees vähä imee ="#=&#&&:aa, saattaa siltä sulle viel jotain takakireyden poistajaa irrota. Ku oikein kauniisti pyydät!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kasvanut tynnyrissä ihan yksinään ja omaa käytöstapoja... ei lainkaan. Ei kokemusta aiemmista jouluista eikä tietoa päivistä: ei osaa googlettaakaan. *kaikkia sitä maailmaan mahtuu*

Mahtuu mahtuu. Ja mieti; ihan kaikkia meitä täällä tarvitaan!!
Ja sullahan nouta käytöstapoja olikin, ihan roppakaupalla...

Apeella tuntuu kireyttä riittävän , tää on taas näitä joka ei toivomaansa lahjaa saanut :) saispa sekin kunnolla munaa niin ei tarttis täällä päätään aukoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei luoja mikä tyyppi :
Apeella tuntuu kireyttä riittävän , tää on taas näitä joka ei toivomaansa lahjaa saanut :) saispa sekin kunnolla munaa niin ei tarttis täällä päätään aukoa :)

Missäkohtaa aapee kysyessään vaikutti takakireältä?
Mun mielestä käsittämätöntä vittuilua sai heti osakseen. Täällä taas saa päätään pyöritellä näille palstamammoille, jotka täällä ilmeisesti päättää mitä kukakin saa kysyä, ja mikä luokitellaan heti tyhmäksi ja hölmöksi.
Uskomatonta, miten ei aikuisten ihmisten kesken osata antaa asialliseen kysymykseen asiallista vastausta.

Voi helevetti, sanos nyt miten mun eka viesti oli "kireä"????

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:

tunnetko hyvinkin kun tiedät ettei munaa ole saanut :whistle: :D

En luojan kiitos tunne mutta huomaan heti kirjotus tyylistä.. :)

Voi helevetti, sanos nyt miten mun eka viesti oli "kireä"????

Nämä kaikki sun vastaukset sen osoitti, jos olisit antanut asian olla asia olisi jo jäänyt unholaan mutta sinähän se hyökkäsit silmille saman tien ensimmäisestä kommentista.

Alkuperäinen kirjoittaja ei luoja mikä tyyppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:

tunnetko hyvinkin kun tiedät ettei munaa ole saanut :whistle: :D

En luojan kiitos tunne mutta huomaan heti kirjotus tyylistä.. :)

Sinähän se velho olet, kun osaat toisten saamisetkin kirjoitustyylistä kertoa.

Yhteistyössä