Onko hoitajia paikalla?

vierailija
Hyvä, että on kipeä. Onkohan kyseessä itikan purema, finni tai tukkeutunut ihohuokonen? Kuinka isosta patista on kysymys? Yleensä ovat vaarattomia ja häviävät pois. Pattiin ei saa koskea eikä sitä saa käpelöidä.
 
9MM
Hyvä, että on kipeä. Onkohan kyseessä itikan purema, finni tai tukkeutunut ihohuokonen? Kuinka isosta patista on kysymys? Yleensä ovat vaarattomia ja häviävät pois. Pattiin ei saa koskea eikä sitä saa käpelöidä.
Miksi hyvä että on kipeä? Se patti on sellanen luumun kokoinen ei ihan pyöreä. Vaikee sanoo mistä oli tullut oltiin eilen heurekassa. Kiitos ku neuvoit tosta koskettamisesta olin menossa kokeileen. Ei mun kämpillä kyl oo itikoita sisällä. Mä jo googlailin ja sit tuli niitä syöpä juttuikin ja alkoi ahdistamaan.
 
vierailija
Miksi hyvä että on kipeä? Se patti on sellanen luumun kokoinen ei ihan pyöreä. Vaikee sanoo mistä oli tullut oltiin eilen heurekassa. Kiitos ku neuvoit tosta koskettamisesta olin menossa kokeileen. Ei mun kämpillä kyl oo itikoita sisällä. Mä jo googlailin ja sit tuli niitä syöpä juttuikin ja alkoi ahdistamaan.
Jos patti on luumun kokoinen niin kyseessä voi olla paise, joka vaatii hoitoa. Näkyykö patissa keskellä "silmä" ja onko siinä eritettä nähtävissä?
 
vierailija
Miksi hyvä että on kipeä? Se patti on sellanen luumun kokoinen ei ihan pyöreä. Vaikee sanoo mistä oli tullut oltiin eilen heurekassa. Kiitos ku neuvoit tosta koskettamisesta olin menossa kokeileen. Ei mun kämpillä kyl oo itikoita sisällä. Mä jo googlailin ja sit tuli niitä syöpä juttuikin ja alkoi ahdistamaan.
Eihän nyt syöpä yhdessä yössä kasva
 
9MM
Yleensä akuutit ja ohimenevät ihossa olevat patit finnit, tukkeutuneet ihohuokoset...ovat arkoja tai tuntuvat kipeiltä kun taas vastaavasti kasvaimet, kystat... eivät ole kipeitä. Patti on ja tuntuu kun sitä koittaa mutta se ei ole kipeä.
Aah voi kuule kiitos oot ihana. Mun huoli heti väheni. Hyvää päivän jatkoa kiiiiiitooos viellä kerran. Opin samalla uutta. Koht vien tytön ukille.
 
vierailija
vierailija
Todennäköisesti jonkun ötökän pisto / purema. Ampiainen / mehiläinen tms? Anna olla ja seuraile. Ne paranee kyllä yleensä lapsilla itsestään, vaikka olis "finni" / paisekin.
 

Yhteistyössä