Ostin pimennysverhot metritavarana kangaskaupasta, nimi hukkui jo mielestä. Oli paljon värivaihtoehtoja. Hobby Hallin verhoja en tunne, mutta tarkoitus olisi käydä katsomassa sieltä verhoja toiseen huoneeseen. Pimennysverho tai mieluummin pimentävä rullaverho olisi hyvä.
Mulla on sellainen suunnitelma, että vaihdan eteisen kaapiston jumittavat liukuovet verhoihin. Mietin oisko nuo pimennysverhot sopivat siihen. Liukuovien jumitus saa välillä aikaan primitiivisiä väkivaltareaktioita, oon jo 10 vuotta niitä kestänyt. Yhden niistä linkasin jo pihallekin joskus...
Pimennysverho on tukevampaa kangasta eli varmasti sopii hyvin. Yksi tuttu poisti eteisen kaapin ovet ja laittoi verhot tilalle, ihan kivan näköistä tuli.
Sen kangaskaupan nimi oli Eurokangas (dementia...).
Luultavasti ne tulisi nipsuilla. Kai ne kestää? Tuossa kompleksissa olisi jo tavallaan verholautakin valmiina, ei tarvitse kuin vaihtaa ovikiskot verhokiskoon.
Niillä on kyllä nopea toimitus ja edullinen ompelupalvelu. Kysy sitä pimennysverhoa, värejä oli jotain 15-20 ja vähän eri struktuurilla. Kysymättä en olisi löytänyt.
Kestää nipsuilla. Makkarin verhot on näin kiskossa kiinni ja joka päivä niita avataan ja suljetaan. Ryppynauhaa vaan yläreunaan, niin laskostuvat nätisti.
Voi olla että mun täytyy ottaa jotkut neutraalit tuohon. Meillä on tuo ulkoeteinen maalattu siniseksi kun sieltä oli pakko saada peittoon sellaiset kaameat mustat valumajäljet.
Sillä mun tuttavalla oli kaksi koiraa, tosin pieniä. Verhot oli luonnonvalkoiset. Ihan hyvin ne pysyi puhtaana. Saahan ne alas ja pestyä, jos niikseen tulee.