• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Onko hintani liian kova???

  • Viestiketjun aloittaja hintavikako
  • Ensimmäinen viesti
hintavikako
Huutiksessa myyn Reiman talvitakkia, joka on ihan priimakuntoinen. Ei kauppa/kylätakki kulumia saa sitten millään aikaa. Halvimmillaan tuon takin saisi itselleen 21 e ja siinä olisi mukana myös postikulut. En halua halvemmallakaan laittaa koska takki on liki uudenveroinen. Jos en saa siitä haluamaani niin laitan tod.näk. sitten pienemmällä vaivalla vaikka Pietarin katulapsille tai vast.
 
Hmmm, olin maanantaina ostaa Reiman talvitakin 8 e. Onneksi tutkin sitä tarkemmin ja huomasin sinä reiän, ihan ison. Jäipä ostamatta.
Tämä ei tarkoita sitä, ettäkö sun takilla olisi liikaa hintaa jos se on ehjä. Saattaisin ostaakin sen jos tarttisin.
 
kirsu
en tajua miks ihmiset pyytää liian isoja summia käytetyistä vaatteista. tarkotus olis kierrättää vaatteita halvalla. kirppikselläkin näkee aina näitä ylihintasia vaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirsu:
en tajua miks ihmiset pyytää liian isoja summia käytetyistä vaatteista. tarkotus olis kierrättää vaatteita halvalla. kirppikselläkin näkee aina näitä ylihintasia vaatteita.
Nämäkin on ihan makuasioita. Toiset haluavat kierrättää halvalla, toiset eivät. Itse toivon, että jälleenmyydyillä vaatteilla ostellaan taas uusia. Reiman takin maksavat uutena halvimmillaan 60 euroa, joten 21 euroa samaisesta takista uudenveroisena ei ole mielestäni liikaa pyydetty. Itse ostaisin, jos olisi tarvetta.
 
ap
En viitsi edes myydä huonokuntoisia vaatteita, sillä ne annan ihan suosiolla ilmaiseksi kierrätykseen. Ja nämä ovat siis silti vaatteita joilla on käyttöikää jäljellä. Myyn ainoastaan arvokkaammat ja todella hyväkuntoiset eteenpäin.
 

Yhteistyössä