Onko hassua antaa kasvissoseita iltapalaksi?

Moro, meijän ukkeli on tehnyt riisipuurolakon ja ei oikein koskaan ole siitä pitänykkään. Nyt ihmettelenki että mitä kummaa sitten tarjoan. Muita viljoja ei ole vielä syöny, tai no kokeiltiin kauraa, mutta heti alko puklaan oksulle haisevia pukluja.

Hedelmäsoseita menee sit tosi nihkeesti, ei vaan tykkää. Mutta kaikki kasvis/lihasoseet uppoaa tosi hyvällä ruokahalulla. oon sitte alkanu antaan maissia tms. iltapalaksi. Mitäs ootta mieltä tälläsesta iltapalasta? En oo koskaan antanu mitään vellejä kummallekkaan lapselle, vaan aina ollaan menty alusta alkaen puurolinjalla.
 
Minä olen kanssa miettinyt tota samaa vaihtoehtoa, kun puuroa ja hedelmäsoseita menee hieman nihkeästi. Olen tosin nyt muutamana iltana pikkasen lämäyttänyt hedelmäsosetta mikrossa, niin maistuu ihan eri tavalla =)
 
Heh, meillä syödään aamupalaksi perunaa ja lihaa, lounaaksi perunaa ja lihaa ja iltapalaksi taas perunaa ja lihaa... Vähän vaan höystän eri ateroilla erilailla esim. bataattia enempivähempi! Tämä kyllä siks, et maitoallergia selvittelyssä ja en voi aloittaa mitään uutta ruoka-ainetta. Mut riisipuuroa olen kokeillut sinnikkäästi ja tyttö ei vaan tykkää puurosta, samoin hedelmäsosetta syö ihan muutaman lusikallisen, mut toi lihasose menee hyvin... Joten mitäs väliä sillä on mitä syö, kunhan jotain syö... Riisi meil menee vellinä kyllä pullosta...
 
Meillä kotimaiset viljat ei sovi, joten syödään iltapalaksi veteen keitettyä riisihiutalepuuroa pakastemarjoejen kanssa tai sitten maissijauhoista keitettyä puuroa tai Bonan maissisosetta joskus myös Semperin peruna-maissisosetta. Hyvin nukuttaa kaikilla em. eväillä.
 

Yhteistyössä