Onko haluttomuus riittävä peruste eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
En ole pitkään aikaan tuntenut fyysistä vetovoimaa mieheeni. Olen kuitenkin harrastanut hänen kanssaan seksiä aina, kun hän on sitä toivonut. Riitelemme usein, mutta meillä on aika ajoin myös oikein viihtyisää keskenämme. Onko haluttomuus mikään syy lopettaa parisuhdetta? Vai onko se merkki jostain vakavammasta ongelmasta suhteessamme?

haluatko sitten yksin ollessasi tai muita? oletko varma ettei vika ole hormonaalinen? jos sun halut ovat jostain syystä vain menneet?

en ymmärrä eroa tuon vuoksi jos kuitenkin joskus olet miestäsi halunnut. kyllä sen tunteen voi palauttaa.

itse en ole koskaan halunnut miestäni enkä todennäköisesti tule haluamaan. suhde perustuu kaikelle muulle. mieheni ei halua läheisyyttä ja haluttomuuteni johtuu osaksi siitä. en ole kuitenkaan täysin haluton eli onnistuisi kyllä vieraan miehen kanssa.

[QUOTE="a.p";24209872]En ole pitkään aikaan tuntenut fyysistä vetovoimaa mieheeni. Olen kuitenkin harrastanut hänen kanssaan seksiä aina, kun hän on sitä toivonut. Riitelemme usein, mutta meillä on aika ajoin myös oikein viihtyisää keskenämme. Onko haluttomuus mikään syy lopettaa parisuhdetta? Vai onko se merkki jostain vakavammasta ongelmasta suhteessamme?[/QUOTE]

Onko mies tietoinen haluttomuudestasi? Mä ajattelen niin että sä itse tiedät parhaiten, onko se merkki jostain vakavammasta. Pitkässä suhteessa toi on varmaan aika tavallistakin. Kyllä haluttommuteenkin voi vaikuttaa. Mulla on kieltämättä vähän samaa, ei tosin kohdistu mieheeni itsellään vaan ei vaan oikeen seksi nappase. Ja tiedän kyllä että mun kohdalla se johtuu omasta minäkuvasta.

Yhteistyössä