U
Ulla
Vieras
Olen vasta alussa, mutta nyt tuntuu, että hiiva tuli tai ainakin kutisee pirusti ja on muutenkin hiivan oireet. Täytyykö mennä pika pikaa lääkäriin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mun ymmärtääkseni kaikki alapään tulehdukset voi hoitamattomina pahimmillaan aiheuttaa keskenmenon tai ennenaikaisen synnytyksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:Riittääköhän kun torstaina on ultra jos samalla otettaisiin näyte? Oon laittanut canesten voidetta ulkosynnyttimille mut kirvelee vähän. Nyt on kyl jo parempi. Ohjeessa luki ettei sitä puikkoa saa laittaa? Haluan kuitenkin varmistaa et on varmasti hiivaa. Voiko alapää kutista muustakin vaivasta raskaudesta johtuen?
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:Riittääköhän kun torstaina on ultra jos samalla otettaisiin näyte? Oon laittanut canesten voidetta ulkosynnyttimille mut kirvelee vähän. Nyt on kyl jo parempi. Ohjeessa luki ettei sitä puikkoa saa laittaa? Haluan kuitenkin varmistaa et on varmasti hiivaa. Voiko alapää kutista muustakin vaivasta raskaudesta johtuen?
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:Ok laitan sen puikon illalla. Voiko hiiva olla vain ulkosynnyttimissä kun ei mulla ole mitään poltetta eikä kipuja vaan pelkästää ulkosynnyttimet punoittaa ja kutiaa ja on vähän sellaista hiivamaista vuotoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mun ymmärtääkseni kaikki alapään tulehdukset voi hoitamattomina pahimmillaan aiheuttaa keskenmenon tai ennenaikaisen synnytyksen.
Täysin totta.Kannattaa ihmeessä hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:Älkää puhuko asiasta varmana kun ette siitä tiedä. Hiivatulehdus on äidille ja sikiölle VAARATON vaikkakin epämielyttävä!
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2504&index=A&page=1&article=1899