onko todennäköisempää saada tyttö kun raskautuu hiivatulehduksen aikana..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä kysymys

Vieras
joo, mä nyt täs niin jänskään ja mietin voiko pitää paikkaansa et meille tulis tyttö..
4 poikaa ennestään, ikinä ennen ei ole ollut hiivaa, ja tämän raskauden alussa (hedelmöittymishetkellä) epäilisin et mul ollut hiiva. lääkäril en käynyt kun loppui oireet ittestään, mut lääkärin kanssa puhuin myöhemmin ja se epäili et ois ollut hiiva, ja et ne paranee joskus ittestään..
nyt sit sanottiin olevan tyttö tulossa ja tuntuu epäuskoselta.. muuta erikoista ei raskautumisissa ole ollut kuin nyt tuo hiiva.. et voisko olla mahollista.. luulin et me saadaan vaan poikia, ja olin 98% varma et sanoo ultras poikahan se tääl,mut toisin kävi, ja jänskättää kasvaako tälle nyt sit joku heppi vai saadaanko me pikkusisko pojille :) tein aamul jo alotuksen mut tuli vähän semmosia vastauksia niinku ehkä' nytkin.. luin jostain tuosta et hiiva muuttaa emättimen ph-arvoa jollon poikasiittiöt ei eläis niin hyvin siel olois kun tyttösiitiöt..

eli siis onko kukaan raskautunut juuri hiivan "sairastettuaan" tai hiivan ollessa päällä? ja kumpi tuli? ei pliis vastauksia et hiiva oli niin ja niin monta kertaa raskauden aikana (ja poika tuli ym), koska se ei liity tähän :)

No sittenhän näät kun vauva syntyy. Ei ne ultrat niin tarkkoja ole ettei olisi erehdykselle sijaa. Todennäköisesti se on tyttö mutta älä vielä ihan kunnolla tuuleta :D

Voi luoja. Tää on kyllätyhmintä mitä oon aikoihin kuullut. :D Sori vaan. Ehkä toiseksi tyhmin juttu on se et tulee poika jos on kirves sängyn alla. Tää on samaa kategoriaa. Miten HELVETISSÄ se hiiva vaikuttaisi sun miehen siittiöihin? Oletko koskaan kuullut että se määrittelee lapsen sukupuolen.

Voi luoja. Tää on kyllätyhmintä mitä oon aikoihin kuullut. :D Sori vaan. Ehkä toiseksi tyhmin juttu on se et tulee poika jos on kirves sängyn alla. Tää on samaa kategoriaa. Miten HELVETISSÄ se hiiva vaikuttaisi sun miehen siittiöihin? Oletko koskaan kuullut että se määrittelee lapsen sukupuolen.

oonko kysynyt miten helvetissä se hiiva vaikuttais miehen siittiöihin? :) ja juu saiko mun tekstistä käsityksen etten tiedä mikä määärittää sukupuolen..?

väännetääs sulle uudestaan, eli siis kysehän oli siinä et jos mulla on ollut esim hiiva sillon tai ennen hedelmöitystä, ja ne poikasiittiöt ei ole pärjänneet siellä eri oloissa (ph-arvo muuttuu erilaiseksi hiivan aikana (tai näin luin)) joten tällä kertaa ne tyttösiittiöt onkin pärjänneet paremmin siellä ja ovat päätyneet hedelmöitykseen asti.. niin miten se kirves nyt oli samaa kategoriaa? ;)

Muistathan, että hiiva tarttuu myös mieheen. Ihan niin ku kierteen välttämiseksi.

en ole ihan varma et oliko mulla hiiva tuolloin, olin jo lääkäriin menossa, mutta oireet vähenivät.. kävin kuitenkin lääkärissä myöhemmin ja silloin ei ollut hiivaa,mutta sanoi että luultavasti se on ollut sitä ja parantunut itsestään.. söin myös antibioottikuurin silloin josta se hiivakin ilmeisesti tuli.. mies ei oo valittanut mitään.. tietää kyllä asiasta.. jos tulee vielä oireita täytyykin hakea lääkkeet.. raskaudessa ollaan kuitenkin jo pidemmällä menossa :)

Yhteistyössä