Onko häissä "pakko" olla hääkaari? Voiko morsiamen kengät olla avokärkiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotenkin tuntuu itsestäni vähän turhalta ajatukselta..siis se mikä tulee hääparin pöydän taakse? Voisikohan sen jättää pois?

Toinen kysymys, onko "pakko" olla umpikärkiset kengät vai voiko olla avokärkiset, siis sellaiset juhlasandaalit?

Mikä hääkaari? En ole kuullutkaan, ei meillä semmoista ollut. Ja minulla oli vaaleanpunaiset kangastossut, eikä tullut mielenkään miettiä, että onko ne ns. sopivat. Ne on siun häät, saat tehdä ihan mitä haluat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sitten vielä, jos on avokärkiset kengät niin millaiset sukkahousut sinne alle tulee, värittömät vai puvun väriset?

Laittaisin hyvin ohuet ihonväriset sukkikset. Kenties hieman juhlavammat kiiltäväpintaiset.

ja sitten vielä, jos on avokärkiset kengät niin millaiset sukkahousut sinne alle tulee, värittömät vai puvun väriset?

Eikös niitä ole semmoisia sandaalien kanssa käytettäviä sukkahousuja, joissa ei ole kärkeä? Sellaiset olisi varmaan parhaat.

Jotenkin tuntuu itsestäni vähän turhalta ajatukselta..siis se mikä tulee hääparin pöydän taakse? Voisikohan sen jättää pois?

Toinen kysymys, onko "pakko" olla umpikärkiset kengät vai voiko olla avokärkiset, siis sellaiset juhlasandaalit?

Ei oo pakko olla, eikä oo ees pakko istua hääparin erikseen! Meillä istuttiin kaasojen ja bestmanien sekä heidän puolisoiden kanssa 10 hengen pöydässä, jonka koristelut erosi muista pöydistä ainoastaan siten, että meidän pöydässä oli mun hääkimppu maljakossa.

Ja kengät nyt voi olla ihan mitkä vaan! Tiedän yhdellä morsiammella jopa olleen sellaiset siniset tennarikorkkarit omissa häissään kun talvella juhlivat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:

Eikös niitä ole semmoisia sandaalien kanssa käytettäviä sukkahousuja, joissa ei ole kärkeä? Sellaiset olisi varmaan parhaat.

No periaatteessa varpaat ei sais näkyä.

Mikä on hääkaari? Me istuttiin miehen kanssa ihan samassa pöydässä muiden vieraiden kanssa :D Avokärkiset kengät oli mulla ja sellaiset ihonväriset sukkahousut missä ei ole kärkeä. Mutta eipä ne kengät tai sukkahousut sieltä mekon alta juurikaan näkynyt :whistle:

Mä laittaisin värittämät kaikkien kanssa. Joten valkoiset sukkahousut nyt vaan näyttää hölmöiltä, samon punaiset, siniset, vihreät, yms.. Eli siis valitse jotkut väriltään "kameli" tai "kaneli" tai mikä niistä ruskeistä nyt osuu sun ihon väriin.

Yhteistyössä