Onko häävaatteena sopivat...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö-ö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö-ö

Vieras
Kaverin häihin tuli kutsu, häät ovat elokuussa. Kaapissa ei ole ainuttakaan kolttua ja en hennoisi oikeen ostaa tuota varten mitään. (hänen polttareihin menee 100 euroa + häälahjaan...).

Kaapista löytyy silkkiä+puuvillaa oleva vihreän-turkoosi kiiltävä paita, jossa iso v-aukko kaulus, hihat vähän puhvihihat ja helma väljä ja takapuolen alle ulottuva. Siihen laittaisin kivan vyön rintojen alle ja jalkaan mustat suorat housut. Jotkut kivat kengät, ts. sandaalit täytyy varmaan ostaa, mutta olisiko nuo ihan ok vaatteet? Mustat kivat kaulakorut ja korvikset tuohon vaatteeseen on. Mulla oli nuo vaatteet joskus työpaikan juhlissa. Voisin ostaa vaikka vielä saman väristä kynsilakkaa ja laittaa kynnetkin sillä vihreän turkoosilla, ts, ainakin varpaan kynnet... onko ihan hölmö ajatus? Onko liian vähän juhlavat...

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23946826:
polttareihin 100 euroa :O siis mitä ihmettä ?!? miten menee niin paljon??

No sanoppas muuta... :0 Meitä on osallistumassa vain 5 henkilöä... muiden mielestä tuo 100 euroa oli ok, minä yritin hangoitella vastaan, mutta taivuttavahan se oli...

Morsiammelle tietää touhukasta päivää, mutta on tuossa hinnassa siis meidän kaikkien yhden päivän pienen festarin liputkin.

[QUOTE="aloittaja";23946848]No sanoppas muuta... :0 Meitä on osallistumassa vain 5 henkilöä... muiden mielestä tuo 100 euroa oli ok, minä yritin hangoitella vastaan, mutta taivuttavahan se oli...

Morsiammelle tietää touhukasta päivää, mutta on tuossa hinnassa siis meidän kaikkien yhden päivän pienen festarin liputkin.[/QUOTE]

Jos multa pulitettais 100 egee polttareihin, niin jättäisin väliin. Mulle tuo ojn iso raha.
Viikon ruoat saa sillä..
mun sisko menee naimisiin, ja meiltä pulitettiin 20 euroa..

Kuulostaa riitävän juhlalliselta ja sehän on ainoa kriteeri. Miten ihmeessä laitat vyön rintojen alle: eikö vyö kuulu VYÖtärölle?

Se siis ei ole mikään perinteinen vyö, vaan sellakinen leveä venyvä, jossa iso koriste edessä. Vaateliikkeen myyjä ainakin minulle sitä sovitutti rintojen alle, ts. ei vyötärölle vaan vähän rintojen alapuolelle, ja niin olen nähnyt muillakin joskus olevan.

Yhteistyössä