ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Meillä on ollut käytössä aina sekä että vaikka esikoinen on vasta täyttänyt 5v.
Ei välttämättä. Jos on vain eskariajan paikalla, ei välttämättä eskariin kuulu ulkoilua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
no eihän ne sitä koko neljää tuntia kokonaan sisällä ole. *nimimerkillä jo kolmen eskari-iän ohittaneen äiti*Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Ei välttämättä. Jos on vain eskariajan paikalla, ei välttämättä eskariin kuulu ulkoilua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Vaikka olisit kymmenen eskarilaisen äiti, et voi tietää toisten eskarien toimitatapoja =) Niitä kun Suomen kokoisestakin maasta löytyy aika montaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:no eihän ne sitä koko neljää tuntia kokonaan sisällä ole. *nimimerkillä jo kolmen eskari-iän ohittaneen äiti*Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Ei välttämättä. Jos on vain eskariajan paikalla, ei välttämättä eskariin kuulu ulkoilua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Ollaanhan koulullakin välitunnilla ulkona. Ja eskarissa ainakaan meillä ei ole kaikki päivät vain "oppiaineita" vaan viikossa oli yksi kevyempi päivä johon nimenomaan liittyi enemmän ulkoilua ja leikkiä. Ja talvella se liikuntatuokio ihan hyvin vaikka peuhaamista lumessa.
Niin joo jonkin verran, mutta jos on vain eskariajan paikalla niin ei siinä tuntitolkulla ulkoilla (ainakaan mitä mä tiedän täällä päin)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Vaikka olisit kymmenen eskarilaisen äiti, et voi tietää toisten eskarien toimitatapoja =) Niitä kun Suomen kokoisestakin maasta löytyy aika montaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:no eihän ne sitä koko neljää tuntia kokonaan sisällä ole. *nimimerkillä jo kolmen eskari-iän ohittaneen äiti*Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Ei välttämättä. Jos on vain eskariajan paikalla, ei välttämättä eskariin kuulu ulkoilua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Ollaanhan koulullakin välitunnilla ulkona. Ja eskarissa ainakaan meillä ei ole kaikki päivät vain "oppiaineita" vaan viikossa oli yksi kevyempi päivä johon nimenomaan liittyi enemmän ulkoilua ja leikkiä. Ja talvella se liikuntatuokio ihan hyvin vaikka peuhaamista lumessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Niin joo jonkin verran, mutta jos on vain eskariajan paikalla niin ei siinä tuntitolkulla ulkoilla (ainakaan mitä mä tiedän täällä päin)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Mä käsitän vähän erilailla ulkona olemisen ja ulkoilun: ulkona ollaan 15min- 1 tunti, ulkoilemaan lähdetään pidemmäksi aikaa (pulkkamäkeen, hiihtämään, luistelemaan, laskettelemaan jne).
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Niin joo jonkin verran, mutta jos on vain eskariajan paikalla niin ei siinä tuntitolkulla ulkoilla (ainakaan mitä mä tiedän täällä päin)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
Mä käsitän vähän erilailla ulkona olemisen ja ulkoilun: ulkona ollaan 15min- 1 tunti, ulkoilemaan lähdetään pidemmäksi aikaa (pulkkamäkeen, hiihtämään, luistelemaan, laskettelemaan jne).
varttitunnissakin ehtii pulkka/liukurimäessä saamaan kasan lunta takin/housujen alle
on minulla kaksiosainenkin puku ja tuulipuku ja kumisaappatkin =) Jos tuo letkautus oli minulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Niin joo jonkin verran, mutta jos on vain eskariajan paikalla niin ei siinä tuntitolkulla ulkoilla (ainakaan mitä mä tiedän täällä päin)Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ulkoilu on osa eskaripäivääAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ulkoilussa haalari on hyvä, mutta ehkä eskariin laittaisin 2-osaisen?
varttitunnissakin ehtii pulkka/liukurimäessä saamaan kasan lunta takin/housujen alle
No...eipä meidän poika ole edes laskettelemassa päivän aikana tunkenut lunta housuihinsa...on niissä sen verran korkeutta vyötäröllä että joutus tosiaan näkeen vaivaa.
Ja paljon muutenkin on ulkoiltu 2-osaisessa puvussa ihan hyvällä menestyksellä
Mutta toki jokaisessa perheessä on omat ulkoilutapansa...mä nimittäin pärjään hyvin ilman haalaria itse - toisin kuin eräät