Onko Finnkinon teattereissa 3D-laseja myös pienemmille lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cxcxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cxcxc

Vieras
Kun haluaisin mennä sekä 4-v että 7-v lasteni kanssa katsomaan ens viikolla ensi-iltaan tulevan koko perheen Rio-elokuvan. Mutta se on 3D... :( Ne perus-lasit on kyllä niin isot ja painavat, etteivät tule pysymään 4-v nenällä ja silmillä. Onko Finkinon teattereissa tarjolla näitä laseja myös pienempää mallia? Jos ei ole, niin typerää tehdä S-leffasta 3D...

Olen saanu kuvan ettei ole erikokosia laseja mut vannomaan en mee. Miten ne lasit toimii ees, jaetaanko ne kassalla, onko niissä joku nappi mistä ne lähtee päälle? Ekaa kertaa pitäs mennä lapsen kans katsoon 3D elokuvaa.

[QUOTE="aapee";23523371]Tiedustelin asiaa Finkinolta ja vastasivat, ettei heillä ole vielä tarjolla pienempiä laseja :([/QUOTE]

Kysy, onko niillä sitä lisäpalaa niihin laseihin? Nimittäin meillä se on riittänyt ja mun tytöllä on todella matala nenänvarsi.

Siis eikö 3D-elokuvia voi VIELÄKÄÄN katselle ilman laseja? :D Luulin että nykytekniikka on kehittynyt niin paljon, ettei 3D:n katsomiseen enää tarvita laseja, mutta näköjään olin väärässä... :(

Käytiin Lahdessa Finnkinossa katsomasa Rio 3D huhtikuun pääsiäisenä ja silloin oli lasit erikseen aikuisille ja lapsille, jotka jaettiin eri laareista ennen saliin menoa. Hyvin sopivat olivat 8veelle ja 4veelle. :)

Yhteistyössä