Onko Eucerin voiteissa sinettiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun voiteessa ei ollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun voiteessa ei ollut

Vieras
Ostin ekaa kertaa tänään tuon merkkistä voidetta ja ihmettelin kun siinä ei ollut sinettiä. Mistä sitten voi olla varma ettei joku ole jo avannut sitä apteekissa kuukausia sitten ja että säilyykö se sen 12kk? Oon tottunut että perusvoiteissa on ainakin sinetti tai niissä jotka oon ostanut.

Onko se millaista voidetta? Pakkausselosteessa, tuotetta kuvaillessa pitäisi yleensä lukea, onko esim suljettu sinetillä tms.. Ja jotain että missä tilanteissa et saa käyttää voidetta, esim jos sinetti on rikki jne. En käyttäisi vaan soittaisin huomenna apteekkiin asiasta

Tarkennan vielä että kyseessä on aurinkovoide. Ja ostin tuon oikeasti verkkoapteekista. En ensin viitsinyt tunnustaa koska tajusin tänään että on varmaan vähän tyhmää tilailla jotain nettiapteekista, kun voi hyvinkin olla mahdollista että joku on avannut tuotteen ja palauttanut sen. Se pahvilaatikkokin oli ihan rutussa

Niin kyseessä on siis sellainen kasvoille tarkoitettu aurinkovoide. Pakkausselosteessa ei lue mitään sinetistä, tosin pakkausseloste on sellainen että se on sama kaikille tuon merkin aurinkovoiteille eli siinä esitellään ne kaikki. Tuntuu että tuon hintaisessa voiteessa pitäis olla sinetti, maksoi kuitenkin 20e tuollainen 50ml purkki

Yhteistyössä