Onko ES-kahvi NIIN huonoa?

• Viestiketjun aloittaja "qwerty"
  • Ensimmäinen viesti
"qwerty"
kävin eilen meidän k-supermatketissa ja kahvin hinta oli yli 4,50 euroa!!!, no, huomasin siinä että ES_kahvi maksaa vain 1,40e, otin sen. mutta on se niin huonoa, ettei sitä pysty juomaan, vai miks on niin alhainen hinta? itse en juo kahvia, joten en pysty tunnistamaan onko se hyvää vai huonoa

"kahvikissa"
minä ostan aina s-marketista hyväostos, vai mikä se on sininen paketti, kahvia. laitan sen kahvipurkkiin ja olen tarjoillut sitä vieraillekin. monesti on kehuttu että ompa hyvää kahvia ja tahdottu lisää.
veikkaisin että on psykologinen vaikutus enimmäkseen tuo, että mikä kahvi maistuu hyvälle ja mikä ei.
itse nykyjään juon cafe hagia, koska vältän kofeiinia. tavan kahvit maistuu nykyjään enimmäkseen pahalle. viimeksi kyllä kun taas join tavallista, se olikin ihan hyvää vaikka oli tavallista kofeiinillista merkkiä.

Saima.
Se ES-kahvi on aivan järkyttävän kamalaa kuraa. Suorastaan. Hrrrrrrr. Ikinä en enää osta, kerran nuukuuksissani hairahduin. Lidlin kahvit on hiukan edullisempia kuin muiden markettien, ja ne on ihan peruslaatua.

"minni"
Oli se Euroshopperin kahvi aika palaneen makuista.. mutta kun sitä sekoitti muuhun kahviin, niin pystyi paketin juomaan loppuun. Pirkka-kahvi sen sijaan on juotavaa, sekin taisi olla Citymarketissa 2pkt/4€ justiinsa.

"vieras"
Sisko valitti että on pahaa kun olin sitä ostanut joskus. Seuraavan kerran kun sitä oli niin ei huomannut mitään mutta olin siinä välissä puhdistanut kahvinkeittimen sillä läpi valutettavalla hommalla. Minusta mikä tahansa kahvi on pahaa jos keitintä ei ole pidetty puhtaana. Mutta joo, Pirkka kahvia silti ensisijaisesti näistä halvemmista suosittelisin. Aina kun on tarjouksessa niin hamstraa sitä vaan kaappiin.

itse ostin Rainbow kahvia s-marketista ja oli yllättävän hyvää.
samoin costa rica hyvää myöskin.
nyt on ollut juhla mokka tarjouksia kaupassa ja olen niitä hamstrannut (nyt 7kpl) kaapissa joten vähään aikaan ei tarvii kahvia ostaa

Yhteistyössä