Millaisia linjoja näiltä löytyy? =)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:riippuu tilanteesta. eroon johtavista syistä. oon cacciatoren kans samoilla linjoilla.. vai oliko se honkasalo... öö...
että ei pidä antaa periksi helpolla, vajota ja rypeä itsesäälissä tyyliin "ansaitsen parempaa!" jne jne. henkistä ja fyysistä väkivaltaa ei pidä hyväksymän toki missään tapauksessa. mutta pelkkä intohimon katoaminen eron syynä on vielä melko heppoista. mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Millaisia linjoja näiltä löytyy? =)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:riippuu tilanteesta. eroon johtavista syistä. oon cacciatoren kans samoilla linjoilla.. vai oliko se honkasalo... öö...
Oletko koittanut kertoa miehelle ihan suoraan ja rehellisesti tunteistasi? Siis siitä, että sinua ahdistaa niin paljon, että joku muutos on pakko tulla. Kertonut, että ahdistus on jatkunut pitkään jne...Eli ollut itse rehellinen ja puhut? Tietääkö mies, että tunteesi ovat kuolleet?Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ajatelkaa, mun salainen haave on avioero (on ollut jo muutamia vuosia). Meillä on miehen kanssa takana lähes 20 v yhteistä elämää, johon mahtuu paljon kaikenlaista (myös hyvääkin). Mutta se mihin tunteet on kuolleet on puhumattomuus, epärehellisyys ja meidän erilaiset odotukset sekä tarpeet elämässä. Tiedän, että miehen tapa suhtautua ero ehdotukseen on suuttuminen. En tiedä, mitä hän tästä saa. Lapsille ero olisi ehkä kova pala, varsinkin kun suuttuneen kanssa on vaikea asioita hoitaa ja sopia.
turha se on omaa elämäänsä uhrata toisen takia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki muu on itsekästä paitsi oman käden leikkaaminen irti ja sen syöttäminen köyhälle ja nälkäiselle!
Kamalaa, kun kaikki on nykyään niin kamalan itsekkäitä.
Hän suuttuu, ottaa "marttyyrin" roolin (tyyliin en osaa mitään, kaikki on taas mun syytä ), lähtee karkuun eli ryyppäämään. Pariterapiaan tms hän ei halua mennä ja rehellisesti sanottuna en enää minäkään. Miksi ei halua erota? Vastaus on tyyliin; mä haluan olla teidän kanssa. Miksi haluaa? En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Oletko koittanut kertoa miehelle ihan suoraan ja rehellisesti tunteistasi? Siis siitä, että sinua ahdistaa niin paljon, että joku muutos on pakko tulla. Kertonut, että ahdistus on jatkunut pitkään jne...Eli ollut itse rehellinen ja puhut? Tietääkö mies, että tunteesi ovat kuolleet?Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ajatelkaa, mun salainen haave on avioero (on ollut jo muutamia vuosia). Meillä on miehen kanssa takana lähes 20 v yhteistä elämää, johon mahtuu paljon kaikenlaista (myös hyvääkin). Mutta se mihin tunteet on kuolleet on puhumattomuus, epärehellisyys ja meidän erilaiset odotukset sekä tarpeet elämässä. Tiedän, että miehen tapa suhtautua ero ehdotukseen on suuttuminen. En tiedä, mitä hän tästä saa. Lapsille ero olisi ehkä kova pala, varsinkin kun suuttuneen kanssa on vaikea asioita hoitaa ja sopia.
Mitä mies vastaa kysymykseen miksi hän ei halua erota?
Jos toinen osapuoli ei ole kykenevä kohtaamaan ongelmia, niin vaikea suhdetta on yksin pitää koossa. Jos vielä säännön mukaisesti pakenee juomaan, niin mä olen pessimistinen.Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Hän suuttuu, ottaa "marttyyrin" roolin (tyyliin en osaa mitään, kaikki on taas mun syytä ), lähtee karkuun eli ryyppäämään. Pariterapiaan tms hän ei halua mennä ja rehellisesti sanottuna en enää minäkään. Miksi ei halua erota? Vastaus on tyyliin; mä haluan olla teidän kanssa. Miksi haluaa? En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Oletko koittanut kertoa miehelle ihan suoraan ja rehellisesti tunteistasi? Siis siitä, että sinua ahdistaa niin paljon, että joku muutos on pakko tulla. Kertonut, että ahdistus on jatkunut pitkään jne...Eli ollut itse rehellinen ja puhut? Tietääkö mies, että tunteesi ovat kuolleet?Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Ajatelkaa, mun salainen haave on avioero (on ollut jo muutamia vuosia). Meillä on miehen kanssa takana lähes 20 v yhteistä elämää, johon mahtuu paljon kaikenlaista (myös hyvääkin). Mutta se mihin tunteet on kuolleet on puhumattomuus, epärehellisyys ja meidän erilaiset odotukset sekä tarpeet elämässä. Tiedän, että miehen tapa suhtautua ero ehdotukseen on suuttuminen. En tiedä, mitä hän tästä saa. Lapsille ero olisi ehkä kova pala, varsinkin kun suuttuneen kanssa on vaikea asioita hoitaa ja sopia.
Mitä mies vastaa kysymykseen miksi hän ei halua erota?
Niinpä. Saa nähdä kuinka käy.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Jos toinen osapuoli ei ole kykenevä kohtaamaan ongelmia, niin vaikea suhdetta on yksin pitää koossa. Jos vielä säännön mukaisesti pakenee juomaan, niin mä olen pessimistinen.
Mä laittaisin täyden uhkavaatimuksen; terapiaan ja juominen loppuu tai ero. Antaisin vielä mietintä aikaa, lupaisin muutaman kuukauden asumuseroa ennen eron hakemista, että toinen saa miettiä olisko sittenkin se terapia ja ongelmien ratkaisun lopettaminen juomalla paikallaan.