V
vierailija
Vieras
Itselläni on pieni lapsi jolla hahmotushäiriötä, puheentuotossa ja ymmärtämisessä häiriötä. Viime vuonna törmäsin sellaiseen, että mielestäni lapsi luki ajatukseni useamman kerran. Hulluahan se onja näin ajattelin. Asiat joita siis luki oli mm. ihan omissa ajatuksissani olin ja mietin eräänlaista tilannetta, josta ei kokemusta. Mietin miten toimisin siis eräässä onnettomuustilanteessa. Lapseni sitten kommentoi tähän aivan kuin olisin keskustellut hänen kanssaan tuosta. Näitä juttuja oli jokunen ja ihan perusjuttuja joita kuvittelin lapsen lukevan ajatuksistani.
Nyt viimeisimmän tapahtuneen jälkeen mietin taas, että mikähän tässä on takana. Mieheni nimittäin vaihtoi salasanan kännyynsä illalla kun pienimmät oli nukkumassa. Vanhin lapsi yritti mennä kännylle(hänen takiaan se salasana vaihdettiin ettei mene nettiin sillä) ja ei saanut auki. Minäkään en sitä sanaa tiennyt. Seuraavana aamuna tämä toinen, erityislapsi 4v, meni mieheni kännykälle ja avasi sen tuosta vaan. Kertoi miehelleni mikä se uusi salasana oli. Miehenikin oli aivan ihmeissään mistä ihmeestä se tiesi sen salasanan. Miten minä saan tähän loogisen selityksen?
Onko kenelläkään muulla kokemusta tällaisesta?
Nyt viimeisimmän tapahtuneen jälkeen mietin taas, että mikähän tässä on takana. Mieheni nimittäin vaihtoi salasanan kännyynsä illalla kun pienimmät oli nukkumassa. Vanhin lapsi yritti mennä kännylle(hänen takiaan se salasana vaihdettiin ettei mene nettiin sillä) ja ei saanut auki. Minäkään en sitä sanaa tiennyt. Seuraavana aamuna tämä toinen, erityislapsi 4v, meni mieheni kännykälle ja avasi sen tuosta vaan. Kertoi miehelleni mikä se uusi salasana oli. Miehenikin oli aivan ihmeissään mistä ihmeestä se tiesi sen salasanan. Miten minä saan tähän loogisen selityksen?
Onko kenelläkään muulla kokemusta tällaisesta?