K
kamalamamma
Vieras
Miehen kanssa kävimme varsin kiivaan keskustelun ja mies joutaa ulkoruokintaan koska hänen mielestään on ihan sama asia jos: minä olen keuhkokuumeessa ja possunuhassa + sormi murtuneena kotona ja hän lähtee yhdelle, mutta tuleekin kotiin vasta aamulla viideltä ympäripäissään. Hoidan vauvaa yön (päätti huutaa yöllä pari tuntia, minkäs sille mahtaa, mutta vauvalle ei ole possunuharokotetta annettu eikä ole sitä vielä sairastanutkaan) Ja tottakai miehellä on aamulla töitä ihmisten keskellä. Kuin: minä lähden firman bileisiin jotka venähtävät neljään ja minullakin on aamulla töitä, mutta en työskentele mitenkään ihmisten kanssa kontaktissa vaan lähinnä omalla työpisteelläni ( ei sillä, kerta oli ensimmäinen kun kankkusessa töihin menin)
Että sillä oikeudella lähti sitten eilenkin yhdelle ja tuli taas aamulla. Minä olen kuulemma taaaaas väärässä. Mulla ei ole varaa sanoa muka mistään mitään kun kerran itsekin toimin samoin...??? What?? Oonko mä ihan oikeasti pikkusieluinen? Ei sillä, mies on kavereiden kanssa kaljoilla harva se ilta ja en todellakaan ole hänelle naputtanut aiemmin, mutta tuo kerta sai niskakarvat pystyyn...
Että sillä oikeudella lähti sitten eilenkin yhdelle ja tuli taas aamulla. Minä olen kuulemma taaaaas väärässä. Mulla ei ole varaa sanoa muka mistään mitään kun kerran itsekin toimin samoin...??? What?? Oonko mä ihan oikeasti pikkusieluinen? Ei sillä, mies on kavereiden kanssa kaljoilla harva se ilta ja en todellakaan ole hänelle naputtanut aiemmin, mutta tuo kerta sai niskakarvat pystyyn...