Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkään en tykkää, mutta minulla ei juurikaan ole edes niitä kavereita enää, kun en tunne samalla lailla ajattelevia. Minä en edes tajua alkoholin ideaa, miksi ihmiset haluaa pään sekaisin. Ja miksi pitää vielä juoda yöllä, silloinhan kuuluu nukkua.Ihmispaljous saa minut käymään ylikierroksilla (negatiivisessa mielessä). Suurimman osan mielestä olen tylsä, mutta minkäs teet..
Pelaamalla irtautuu hyvin kodin arjesta eikä tarvitse poistua kotoa![]()
Tässä on juuri se isoin ero ekstrovertin ja introvertin välillä. Ekstrovertti saa virtaa muista ihmisistä, introvertti taas saa virtaa yksinolosta. Sun (kuten minunkin) täytyy ladata akkuja sosiaalisena olon jälkeen, ekstrovertille taas se sosiaalisena olo on sitä akkujen lataamista.
Olen tismalleen samassa tilanteessa. Minulla on vain pari sellaista ystävää, jotka pysyneet. Muita ystäviä ei ole. Saan kyllä kavereita opiskelupaikoista, työpaikoilta jne. mutta kun elämäntilanne muuttuu ja vaihdan työtä tms. ne kaverit jäävät. :/ Se taas tuntuu johtuvan siitä, että kaikilla muilla niitä ystäviä tuntuu ennestään jo olevan niin paljon, etteivät he jaksa hankkia enää uusia/säilyttää kaverisuhteita, kun elämäntilanne muuttuu. Itse olisin halukas, mutta en tiedä, miten se onnistuisi. Tajusin juuri, että joskus minulle joskus järjestetään polttarit, ei sinne ole tulossa muita osallistujia kuin nuo kaksi ainoaa ystävääni.