Onko Elisalla jotain vikaa kännykkä yhteyksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolumbus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolumbus

Vieras
Oon koko aamun koettanut lähettää multimediaviestiä ja se vaan ei lähde puhelimesta eteenpäin, asetukset on kunnossa. Toissapäivänä toimi vielä normaalisti..Niin ja tarkennan että Kolumbuksen liittymä.
Vai onko mun uusi joululahjaksi saatu puhelin nyt sitten maanantaiaamun kappale, harmittaa kyllä jos on :(

Mun kaverilla on Elisan liittymä, enkä saa sille koskaan lähetettyä viestiä, se ei vaan lähde mun puhelimesta eteenpäin, tulee vaan joku, että virhe, viestin lähetys epäonnistunut. Mun puhelimessa se vika ei ole, muille lähtee normaalisti viestit ja tää kaveri on sanonut, että joku muukin hänen kaveri oli valittanut samasta ongelmasta, ettei hänen viestit lähde tälle kaverille.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mun kaverilla on Elisan liittymä, enkä saa sille koskaan lähetettyä viestiä, se ei vaan lähde mun puhelimesta eteenpäin, tulee vaan joku, että virhe, viestin lähetys epäonnistunut. Mun puhelimessa se vika ei ole, muille lähtee normaalisti viestit ja tää kaveri on sanonut, että joku muukin hänen kaveri oli valittanut samasta ongelmasta, ettei hänen viestit lähde tälle kaverille.

Joopd..mut tää vika on nyt tänään mulle tullut..
Onko kaverillasi multimedian vastaanotto kotiverkossa päällä? Jos on niin silloin hän saa vain ne viestit jotka on lähetetty Elisan liittymistä.

Yhteistyössä