niin
on jos määrätän sen ikäinen,alle 7kk ikäistä meillä ei otetaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko oikeasti määritetty ikää lapsen Olis kiva tietää.... Ja onko pph:n pakko suostua hoitamaan noin pientä?
on jos määrätän sen ikäinen,alle 7kk ikäistä meillä ei otetaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko oikeasti määritetty ikää lapsen Olis kiva tietää.... Ja onko pph:n pakko suostua hoitamaan noin pientä?
Mitä se sulle kuuluu koska hän vie oman lapsensa hoitoon?!keskity omaan elämään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaveri vie lapsensa pph:lle elokuussa ja ikää lapsella on 8 kk.... Eikö laki määrää mitään ikää, jolloin lapsen voi viedä hoitoon?
Riippumatta siitä, missä jäsenmaassa nainen työskentelee, hänellä on oikeus vähintään 14 viikon yhtäjaksoiseen äitiyslomaan. Tähän on kuuluttava ainakin synnytystä edeltävät kaksi viikkoa sekä synnytyksen jälkeiset kaksi viikkoa. Äitiyslomalla olevat naiset eivät välttämättä saa täyttä palkkaa, mutta he ovat oikeutettuja palkankorotuksiin, jotka on myönnetty ennen äitiyslomaa tai sen aikana. Äitiysloman ajan palkan suuruudesta määrätään työskentelymaan kansallisessa lainsäädännössä. Sen on kuitenkin vastattava vähintään sairauden ajalta maksettavaa palkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja nuutti:No ei kai sitä mikään laki kiellä. Monessa maassa ton ikäiset on ollut hoidossa jo kuukausia. Suomessa nyt sattuu vaan olemaan pisimmästä päästä olevat äitiyslomat ja tuettu kotihoito.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaveri vie lapsensa pph:lle elokuussa ja ikää lapsella on 8 kk.... Eikö laki määrää mitään ikää, jolloin lapsen voi viedä hoitoon?
Meidän kunnassa saa vaikuttaa itsekinAlkuperäinen kirjoittaja gtf:ei ole hoitajalla vara valita lapsiaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko oikeasti määritetty ikää lapsen Olis kiva tietää.... Ja onko pph:n pakko suostua hoitamaan noin pientä?
Kyllä on kamalia vanhempia sitten olemassa....... Miksi teit lapsen, jos et sen kanssa jaksa olla. Kamalaa noin pienelle. No toivottavasti ei sentään pitkiä päiviä.Alkuperäinen kirjoittaja emma:Itse vien syksyllä 7kk ikäisen hoitoon, kun palaan itse töihin.
VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Vauvakin tarvii sitä rahaa vaatteisiin yms. Mun alapäästä ei ainakaan tullu tukkua rahaa ku lapsen tein.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Mutta se VAUVA tarvitsee myös ruokaa, kodin, vaatteita, (leluja), vaippoja.....Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Jumantsui, sussa on varmaan jokin rakenteellinen vikaAlkuperäinen kirjoittaja vanilla:Vauvakin tarvii sitä rahaa vaatteisiin yms. Mun alapäästä ei ainakaan tullu tukkua rahaa ku lapsen tein.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Kunnalliselle saa viedä lapsen heti vanhempainvapaan päätyttyä. Yksityiselle voi tietääkseni antaa hoitoon vaikka kahdeksan päivän ikäisen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko oikeasti määritetty ikää lapsen Olis kiva tietää.... Ja onko pph:n pakko suostua hoitamaan noin pientä?
Suomessa on aina vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja mia78:Aina, ei vaan ole vaihtoehtoja...jostain se leipäkin siihen pöytään on saatava
Samoin minä. Tyttö tulee olemaan tasan 7 kk.Alkuperäinen kirjoittaja emma:Itse vien syksyllä 7kk ikäisen hoitoon, kun palaan itse töihin.
Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
yksityinen perhepäivähoitaja voi ottaa paljon pienemmänkin lapsen hoitoon. Ystäväni pojalla oli paha koliikki ja äiti väsyi kotona täysin, kun sai opiskelupaikan, meni silloin 6 kk ikäinen vauva hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko oikeasti määritetty ikää lapsen Olis kiva tietää.... Ja onko pph:n pakko suostua hoitamaan noin pientä?
No kodinhoidontuki ja asumistuki... Laskeppa kh: 385e/kk, asumistuku 483e/kk. Vuokra 633e/kk Sähkö 80e/ 2kk välein. Tämä talo meillä alueella joka ei ihan slummi, muttei parhaimmistoa. Sitten vielä puolen vuoden välein vesilasku n.175e jota ei näillä tuloilla makseta heti vaan täytyy tehdä aina maksusuunnitelma. Nii, että kyllä se työnteko ainakin mulla kohentaa taloudellista tilannetta huomattavasti..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Lisään, että käytännössä pakollisten menojen jälkeen mulle jää lapsilisä josta ostettava vaatteet, ruoka, huvitukset lomareissut jne.Alkuperäinen kirjoittaja fanni:No kodinhoidontuki ja asumistuki... Laskeppa kh: 385e/kk, asumistuku 483e/kk. Vuokra 633e/kk Sähkö 80e/ 2kk välein. Tämä talo meillä alueella joka ei ihan slummi, muttei parhaimmistoa. Sitten vielä puolen vuoden välein vesilasku n.175e jota ei näillä tuloilla makseta heti vaan täytyy tehdä aina maksusuunnitelma. Nii, että kyllä se työnteko ainakin mulla kohentaa taloudellista tilannetta huomattavasti..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Jos sulla on noin huonot tulot niin saat toimeentulotukea siis jos sulla ei ole puolisoa ja jos on niin hän varmaan myös saa jostakin rahaaAlkuperäinen kirjoittaja fanni:Lisään, että käytännössä pakollisten menojen jälkeen mulle jää lapsilisä josta ostettava vaatteet, ruoka, huvitukset lomareissut jne.Alkuperäinen kirjoittaja fanni:No kodinhoidontuki ja asumistuki... Laskeppa kh: 385e/kk, asumistuku 483e/kk. Vuokra 633e/kk Sähkö 80e/ 2kk välein. Tämä talo meillä alueella joka ei ihan slummi, muttei parhaimmistoa. Sitten vielä puolen vuoden välein vesilasku n.175e jota ei näillä tuloilla makseta heti vaan täytyy tehdä aina maksusuunnitelma. Nii, että kyllä se työnteko ainakin mulla kohentaa taloudellista tilannetta huomattavasti..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Lapsilisä?Alkuperäinen kirjoittaja fanni:No kodinhoidontuki ja asumistuki... Laskeppa kh: 385e/kk, asumistuku 483e/kk. Vuokra 633e/kk Sähkö 80e/ 2kk välein. Tämä talo meillä alueella joka ei ihan slummi, muttei parhaimmistoa. Sitten vielä puolen vuoden välein vesilasku n.175e jota ei näillä tuloilla makseta heti vaan täytyy tehdä aina maksusuunnitelma. Nii, että kyllä se työnteko ainakin mulla kohentaa taloudellista tilannetta huomattavasti..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Toisille ylpeys on lapsen hyvinvointia tärkeämpääAlkuperäinen kirjoittaja mie:Jos sulla on noin huonot tulot niin saat toimeentulotukea siis jos sulla ei ole puolisoa ja jos on niin hän varmaan myös saa jostakin rahaaAlkuperäinen kirjoittaja fanni:Lisään, että käytännössä pakollisten menojen jälkeen mulle jää lapsilisä josta ostettava vaatteet, ruoka, huvitukset lomareissut jne.Alkuperäinen kirjoittaja fanni:No kodinhoidontuki ja asumistuki... Laskeppa kh: 385e/kk, asumistuku 483e/kk. Vuokra 633e/kk Sähkö 80e/ 2kk välein. Tämä talo meillä alueella joka ei ihan slummi, muttei parhaimmistoa. Sitten vielä puolen vuoden välein vesilasku n.175e jota ei näillä tuloilla makseta heti vaan täytyy tehdä aina maksusuunnitelma. Nii, että kyllä se työnteko ainakin mulla kohentaa taloudellista tilannetta huomattavasti..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Suomessa saa kyllä sen verta kaikenmailman tukia, että kyllä täällä pärjää. Pärjätäänhän me mone muutkin Ei se vauva tarvi hienoa omakotitaloa lainoineen. Vaatimattomampikin koti riittänee ym. Nykyään vaan otetaan 300t lainaa ja sitten ihmetellään, kun rahat ei riitä Kunkin oma valinta mutta mitä noita lapsia seuranneena niin aina niillä jotain ongelmia on ja jos ei muuta niin etäiset välit vanhempiin myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja :Perhe tarvitsee Suomessa katon päälleen ja ruokaa lautasilleen. Töitä on tehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:VAUVA tarvitsee vanhempiaan. Ei siinä muuta ihmeellistä. Raha on lasta tärkeämpi... surullista.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Minä vein pojan 8kk iässä hoitoon kun piti lähteä töihin. Mitä ihmeellistä siinä on?