onko ebayn käyttäjiä, mul ei meinaa kaupat sujua myyjän kanssa, vinkkejä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sohvii

Jäsen
08.02.2008
193
0
16
eli storen puolelta ostin ninkuin lähes aina... mut onko siel tullu muutoksia viimeaikoina? myyjä pyytää mua maksaa ja minä en pääse paypaliin kun myyjä ei ole kuitannu pallo postitukset on, voiko maksaa jotenkin ne erikseen vai mitä ihmettä mun pitäis tehdä, oon ihan pihalla
lisäksi myyjä ei ota juuri vastaa LUKEMATTOMIIIN yhteyden ottoihini

ja jos jota kuta konkaria kiinnostaa niin voin maileta viestin millä myyjä vastasi sen ainoa kerran kun suostui, itse en siitä saa tolkkua kuinka toimia
luulempa et myyjä pistää mulle kohta negaa kun en ole maksanut, mut milläperrrr maksan kun ainakaan ebayn kautta ei voi jos noi sippingit ei näy,vai voiko?

kyl harmittaa jos jää ihanuudet rapakon takaa saamatta :(

kiitti vastaajille
kysyin vain et kai hän postittaa suomen ja että onko hajua paljonko. ostin 4 tuotetta ja sanoi että selvittää asian jos tuotteet jää minulle, ja niin kävi

suoraa s sptia hänelle ei mene perille lainkaan ja ebayn kautta laittamiini on vastannut yhteen, olen laittanut varmaan jo kohta 10, en jaksa käydä tarkistaa , kun ei kai ole oleellista...

ja juu olen yrittänyt selvittää noissa visteissä juuri sitä että ebayhän pyytää ottamaan yht myyjään jotta nuo kulut myyjä ilmoittaisi loppu summaan

kuitenkin hällä tuhansia tyytyväisiä ostajia eripuolilla eurooppaa...

kyllästyköhän se mun huonoon engl kielen kirj taitooni ;(

saas nähdä kuin käy

Voithan aina keksiä siihen jonkun summan, jos olet huolissasi siitä, ettet pysty maksamaan ja saat negan. Jos hän ei ole tyytyväinen laittamaasi summaan, niin eiköhän ota yhteyttä ; )

Yhteistyössä