onko duplo ämpäri halpa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jalava

Jäsen
20.08.2006
960
0
16
elikkäs sittarissa olis sellanen iso ehkä noin 50cm korkuinen iso duploämpäri 49,90 e onkos se halpa? vai saako jostai viel edullisemmin?
kiitoksia jos joku näkee vaivaa vastata! :) :flower:

se oli kyl tosi iso se ämpäri.. harmi kun en tajunnu kattoo paljo siin oli osii.. mutta vieressä oli se "tavis" ämpäri missä se ämpäri on itessään legon muotoinen niin se makso 19,90 ja toi oli niinkuin ehkä 2x isompi
ja se oli sellanen pyöree noin puolenmetrin korkuinen ja siin oli sellanen "säilyukepurkinkansi" hmm.. no pitää kattua huomenna vaiks tarkemmin sitten..

Mä olen monta kertaa kävellyt Cittaris niiden duploämpäreiden ohi ja mun mielestä ne on kyl isompia kuin tuo Anttilassa oleva. En vaan ole koskaan sen tarkemmin niitä katsonut... Siitä sitten vaan laskemaan, kumpi tulee halvemmaksi :-)

Meillä oli kaupassa kahden näköisiä dublo tynnyreitä täällä hollannissa, toisessa paloja 80 ja toisessa 215. 22.50 oli pienempi ja isompi 40. (mut se 40 ämpäri me haettiin kaupasta joka on tarkoitettu vain yrityksille että en tiedä mitä normi lelukaupassa maksais.)

Yhteistyössä