Onko depo-provera ehkäisypiikin käyttäjiä linjoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
kuin kauan teillä on ollut se piikki käytössä?
Meinaan ku mulla on ollu nyt 2vuotta. Kävin papa kokeessa reseptin uusimista varten.
Käytiin pojan takia lekurissa ja tää lääkäri rupes siinä sivussa sitten urputtamaan että ei sitä oikein pitäis niin pitkään käyttää ja etkös sä vois pillereita kokeilla tai kapselia..

a) mä tiesin osteoporoosin riskin kun sen piikin halusin, miks mun pitäis vaihtaa ku menkkoja ei oo tullut 2vuoteen eikä kipuja(ennen sitä jumalattomat menkat,kipuineen johon ei auta 2x800mg burana)

b) mä oon kokeillu kaikki pillerimerkit

c) kapseliin ei oo varaa ja en tykkää ..jotenkin oksettaa

d) kierukat kokeiltu ja ei käy..

Onko kenelläkään yhtä vastahankasta lääkäriä..paljonko se maksais yksityisellä käynti? Vai auttaiskohan asiaa se että mulla on neurologiselle meno ja magneettikuvaukset ennen uutta piikkiä(jos ne vois puolesta puhua että pillerit ei sovi koska niissähän on se tulppariski suurempi)?

arhgg...turhaa höpinää mutta inhottaa se vastakiiski lekuri..sillo ennenku ees sain reseptin niin sain 5kk tapella et sain sen ylipäänsä.

Mulla oli käytössä vuoden, mutta sit lääkäri ei enää suostunu kirjottamaan uutta reseptiä kun kuulemma ei saa käyttää pitkää aikaa. Oisin niin mielelläni pitäny ton piikin ku ei tullu menkkoja ja oli halpa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla oli käytössä vuoden, mutta sit lääkäri ei enää suostunu kirjottamaan uutta reseptiä kun kuulemma ei saa käyttää pitkää aikaa. Oisin niin mielelläni pitäny ton piikin ku ei tullu menkkoja ja oli halpa.

ai..ihme et oon noin pitkältikkin saanu sen..
saako udella mikä menetelmä nyt käytössä?
meinaan ku taitaa olla ainut mikä käy..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

ai..ihme et oon noin pitkältikkin saanu sen..
saako udella mikä menetelmä nyt käytössä?
meinaan ku taitaa olla ainut mikä käy..

Nyt mulla on Mirena kierukka ja vähän on tullu vuotoja ja kipuja mut suht hyvin tän kanssa pärjää.

Yhteistyössä