Onko Catmandoo vaatteet ja kengät hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himalaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Himalaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minulla on Catmandoon talvikengät ja olen tyytyväinen. Pitävät vettä ja ovat lämpimät.

hyi kamala

Mikähän hörö täällä taas pyörii?! Kiitos muille kivoista kommenteista.

Näköjään joku 15vee kakara taas täällä pyörii.

Miehellä on Catmandoon ulkoilupuku ja tykkää siitä tosi paljon.
Puku ollut jo useemman vuoden, joten ei enää niin hyvin vettä pidä. Mut ei siitä puvusta kuulemma silti raski luopua :D

No en mä tiedä, mut mulla on yks sellanen paksumpi ulkoilutakki ollu varmaan jo kohta kymmenen vuotta, eikä edelleenkään häpee uutta, eli tuo on ainakin kestänyt ja pitänyt kutinsa. Ainut, että siitä vetoketjusta lähti se vetolenksu irti viimetalvena, mutta se annettakoon anteeks, kun muuten on kestänyt näinkin pitkälle. Ja juu, on mulla muitakin takkeja olemassa, etten mä sillä vedä tyyliin baarista hautajaisiin, mut kun kerran mahtuu ja on edelleen nyvä, niin en raaski poiskaan heittää ja hyvin se menee tuossa muksun kanssa ulkoillessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä ..;22294918:
Pojalla ollut neljä kuukautta catmandoo skeittikendät käytössä.. pohja irtoaa liimauksistaan ?? .. siis uudesta kengästä ??

Maahantuoja ei luvannut hyvittää mitään "vanhoista" nejän kuukauden ikäisistä kengistä ! Eli kannattaa vaihtaa merkkiä josko ne kestää sen verran että käy pieniksi !
EI ikinä Catmandoota !!!!

Ite hankin catmandoo lenkkarit viikko sitten ja on ihan hirveet.
Nimittäin nitisevät ja natisevat kaikilla tasaisilla sisä pinnoilla vaikka ihan normaalisti astuisin niin nitinä on korvia huumaavaa ja herättää varmasti kaikkien huomion niin että nolottaa kävellä.
Silti en kengistä haluaisi luopua koska ovat mukavat jaloissa ja ulkona eivät edes pidä nitinää.

Yhteistyössä