Onko Bulgaria lomakohteet ihan kamalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomakuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomakuumeilija

Vieras
Vaihtoehtoina olis Kreikan isommista saarista joku, taikka sitten Bulgaria. Bulgarian matkassa säästäis melkein 800e, jonka vois käyttää kesällä johonkin muuhun, mutta epäilyttää tuo matkakohde.. Kokemuksia? Matkaseurueeseen kuuluu 8 -vuotias, 2 -vuotias ja vanhemmat sekä mummo.

Meilläkin vaihtoehdot lähinnä Bulgaria ja Kreikka :) Turkkiin ei mies suostu enää matkustamaan, Espanjassa käyty monta kertaa, Keski-Euroopassa oltiin viime vuonna. Portugali kiinnostaisi, mutta lento on turhan pitkä, 4h on ihan maksimi. Bulgariaan olisi vielä lyhyempi lentokin. Minuakin siis kiinnostaa.

Mä tykkään paljon Kreikasta ja olen siellä paljon käyny, mutta nykyään niin kallista jo että en viitsi matkustaa. Bulgaariasta oon kuullu hyvää sekä huonoa, mutta en ole käyny eikä juuri viehätä. Me käydään vaan Turkissa :D

Onhan ne Sunny Beach ja Kultahietikko aika kamalia...
Jos menisin Bulgariaan, menisin ehdottomasti pienemmälle paikkakunnalle, esim. Sozopoliin tai Sveti Konstantiniin. Hyvätasoinen hotelli, jossa hyvät altaat ja palvelut, niin kyllä Bulgariassakin viikon viettää.

mä kyllä tykkään bulgariasta ja varsinkin sunny beacista, eihän se mikään kulttuuriloma ole mutta sellanen aivot narikkaan lomana oikein hyvä lapsille vaikka mitä tekemistä, suht halpaa, paljon ollaan reissattu euroopassa lasten mielestä kivointa ollut bulgariassa.