Riivinrauta Aktiivinen jäsen 21.01.2007 4 454 0 36 08.08.2009 #3 Siis pääsen lukemaan serkkuni blogai ainakin. Mut siis mulla siellä ei omia sivuja joten en kirjaudu.
Siis pääsen lukemaan serkkuni blogai ainakin. Mut siis mulla siellä ei omia sivuja joten en kirjaudu.
H hei Vieras 08.08.2009 #4 Ok, kiitos. Vikaa mulla siis koneessa. varmaan tuo päivitetty mozilla firefox taas temppuilee...