Onko Angry Birds-hahmoilla nimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://fi.suomenkielinenangrybirds.wikia.com/wiki/Suomenkielinen_Angry_Birds_Wiki

Punainen= Red
Siniset linnut= Jimi, Jami ja Joni
Keltainen= Sakke
Musta= Pommi
Valkoinen= Matilda
Vihreä= Hal
Ja sit vielä pinkki= Stella :)

mulle toi possu mil on kruunu on KingiPossu :D punanen taas on Reddie siniset on hupu tupu ja lupu xD ja valkonen on Matilda vihree on Greenie iso punanen on Myrtsi :D siinä niitä oli ja keltanen on Snap

Alkuperäinen kirjoittaja Angry FaniÜ;28184533:
Kyllä niillä nimet on mutta en jaksa alkaa luettelemaa itselläni on kirja jossa nimet lukee.Omistan myös kaksi space pehmolelua niitten nimiä en valitettavasti tiedä);

Mun mielestä ne on jonkn näin: punanen on red, siniset on blues, pinkki on stella, keltanen on chuck, en oo varma isosta punasesta, mut tällä palstalla puhutaan terencestä. Ja se kotka on uljas kotka. Ai niin ja valkonen on matilda. Ei tullu varmaan kaikkia, mut mä luulen et ne on ne. Redistä, chuckista, matildasta, ja stellasta oon ihan varma.

Keltainen on chuck eli sakke. Musta on pommi siniset jimi jami ja joni.punane red. Iso punane on terense. Valkone o matilda . Tiedän nuo kun meillä on se lautapeli . Tais jäädä joku sanomatta

Keltainen on chuck eli sakke. Musta on pommi siniset jimi jami ja joni.punane red. Iso punane on terense. Valkone o matilda . Tiedän nuo kun meillä on se lautapeli . Tais jäädä joku sanomatta

Yhteistyössä