Onko allerginen nuha tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ALLERGISET????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ALLERGISET????

Vieras
Ei oo tarvetta niistää, eikä nenästä mitään tulisikaan, MUTTA kun pään laittaa alaspäin, niin alkaa vettä valumaan nenästä, ei räkää vaan vettä

Onko allergisessa nuhassa vuotava nenä vai voiko vesi tulla ulos vain kumartusssa

Tätä tulee melkein aina kun laitan pään alaspäin. Flunssassa mulla on hankaluuksia saada räkä pois. Mikä voisi aiheuttaa sen, että onteloihin kertyisi nestettä kokoajan? Ei tulehduksen oireita

Ei mulla ainakaan allerginen nuha ole tollasta, eikä kellään muullakaan tuntemallani allergisella.

Ennemminkin sellaista jatkuvasti valuvaa, kirkasta, pistää niiskuttamaan- tyyppistä nuhaa. Ja usein myös silmien kutina, aivastelu tms. lisänä.

Minulla allerginen/vasomotorinen nuha on juuri tuollaista. Silloin kun pää on suorassa tai takakenossa, se kirkas lima valuu kurkkuun eikä tule nenästä ulos. Poskiontelotulehduksessa ei koskaan ole tullut kirkasta juoksevaa limaa, paksu vihreä tai kellertävä lima on tulehduksen merkki.

Lääkäri taitaa paremmin osata auttaa, jos tuota nyt pidempään jatkuu. Alleginen nuha on enemmän sellaista jatkuvaa niiskutusta. Ja mille olisit allerginen? Tällä hetkellä on lepän siitepölyä ilmassa etelässä, mutta vielä hyvin pieniä määriä eli vain herkimmät saavat oireita. Kai sinä voit jotain zyrteciä tms. kokeilla.

http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/

Mulle ainakin sanoivat, että johtuu luultavasti jostain yliherkkyydestä/allergiasta. Juuri samat oireet kuin sinullakin. Toisesta sieraimesta valuu vettä kun kumartuu. Voi kuulemma myös flunssan jälkeen tapahtua tuollaista, poskiontelot tyhjenee nesteestä.

Yhteistyössä