P
Pliis
Vieras
tekis mieli siideriä,mutta olen raskaana... JA mistä saa Rekorderligin sidukkaa holittomana, ei ollu Prismassa???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Niinkun laimeaa mehua hiilihapolla. Ei ollu yhtään sama asia kun normaalisiideri.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Itse olen juonut Golden Capin holitonta päärynä siideriä ja se ainakin on ihan hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja p:Kopparbergin päärynä light on hyvää, sitä ostin tuossa juuri tölkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Niinkun laimeaa mehua hiilihapolla. Ei ollu yhtään sama asia kun normaalisiideri.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomistamun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomistamun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomistamun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu
Mun makuun taas niillä ei oo maussa muuta eroa kuin se että alkoholillisesta siideristä maistaa sen että on alkoholia, että jospa oot sen verran "deeku" ettei holittomat käy....