ONKO ALKANUT SYNNYTYS KIVUTTOMILLA SUPPAREILLA JOLLAKULLA?

Mä tässä mietin kun mulla alkanut harjottelusupparit jo kuukausia sitten niin mietin että jos mulla ne ei alkaiskivuliailla,onko mahdollista?
Tänään on tosi tiheesti tullut harjottelusuppareita ja pientä toivoa on ilmassa josko alkais tuleen säännöllisesti tai jos tän viikonlopun aikana synnytys vihdoin alkais!
Siksi kysynkin että voiko synnytys alkaa kivuttomillakin suppareilla jotka kovenee sitten vasta loppuvaiheessa tai jotain...Jos näin on miten tiedän lähteä ajoissa sairaalaan?
Tämä nyt tietty varmaan toiveajattelua synnytyksen alkamisesta kun epäilen vahvasti ettei tämä vaaveli suostu ajoissa tulemaan! :LOL:
Klo yli 12 yöllä eli ollaan 17 päivän puolella jolloin rv:ni nyt 39+6 eli lauantaina la! :heart:
 
Muistaakseni mulla alko sillai :) ekax kivuttomat säännölliset ja siitä sit pikkuhiljaa alko polte selässä ja sitten alkokin jo "oikeet supparit"
Koita kestää siskosein ;) ja muista YRITTÄÄ nukkua kun vielä voit :whistle: :wave: Öitä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 00:24 katjaana kirjoitti:
Muistaakseni mulla alko sillai :) ekax kivuttomat säännölliset ja siitä sit pikkuhiljaa alko polte selässä ja sitten alkokin jo "oikeet supparit"
Koita kestää siskosein ;) ja muista YRITTÄÄ nukkua kun vielä voit :whistle: :wave: Öitä :hug:
Kappas,mitä rakkaalle sistalle kuuluupi?
 
Oot varmaan nukkumassa jo ja mäkin taidan tästä mennä että jaxan sinne kaupungille sun kanssa huomenna jos siis pääset ja jollei mulle jotain ihmettä tapahdu ja synnyttämään lähtisin,in my dreams! :LOL:
Good night sist! :hug: :D
 
Mulla oli synnytys hyvin käynnissä ja supistukset tuntu hyvin mutta eivät olleet lainkaan kivuliaita.Kävelin synnytssaliin iloisesti naureskellen ja oli tosi epätodellinen olo,että mitään vauvaa olisin menossa synnyttämäänkään.Kalvot puhkastiin heti salissa ja parin minuutin päästä siitä alko helvetti joka kesti onneksi vaan muutaman tunnin.
 
Okei,mulla on nyt pieni toivon kipinä tämän viikonlopun suhteen!
Supisteli meinaan koko yön ja edelleen,ikävä kyllä ei kivuliaita mutta nämä on niin tiheitä ja erilaisia kuin aiemmin että kattellaan kuinka käy..Oi ko olisi ihanaa päästä vihdoin jo asiaan!
Koko yön ravasin myös vessassa ja vatsa oli niin pingottunut että en tuntenut pissan tuloa! :whistle:
Toivottavasti tää tarkottais nyt jotain eikä loppuis kuin seinään ja jatkuu odotus seuraavat kaksi viikkoa! :eek: :(
Jos näin sitten taas jatkuu ilman tuloksia päiviä niin apua en kestä,meinaan liikkuminen tosi hankalaa suppareiden kera!
Tänään kun pääsis synnyttämään,voi että mä toivon...
Rv39+6 :heart: :heart:
 
koiraharrastaja
Kahden nuorimmaisen kohdalla synnytys käynnistyi kivuttomilla ja epäsäännöllisillä suppareilla. En tosiaan uskonut, että synnytys on käynnistynyt, kun ei käynyt kipeää, supistuksia tuli 3-8 min välein. Mies kuitenkin vaati, onneksi, että käymme näyttäytymässä synnärillä, onneksi suostuin...Synnärillä kohdunsuu oli jo 5 cm auki ja kipuja alkoi olla vasta, kun kohdunsuu aukeni lisää. Loppu olikin yhtä helvettiä, viimeiset neljä senttiä aukesi neljällä supistuksella... :(
Eli kolmosen synnytys kesti 2 h ekasta supparista ja nelosen 3 h... :)
 
Rosa Dumalis harmaan
Mulla alkoi kivuttomilla supistuksilla ja olivat koko synnytyksen ajan siedettäviä. Jos supistukset ei olis ollu niin tiheitä ja limatulppa irronnut, en varmaan olis tajunnu lähteä sairaalaan ollenkaan.
 
mulla alkoi niin. ensin ne tuli 5 min välein, sitten 4 min välein. menin sairaalaan, olin sormelle auki. 20 min myöhemmin olin 8 cm auki. koko synnyts kesti 1 h 15 min. onneksi lähdin sairaalaan vaikka supparit olivat kivuttomia.
 
En ole päässyt vieläkään ja tänään laskettu aikakin! :(
Taisi olla jotain huijausta vaan noi mun parin päivän oireilut! :kieh:
Tänään teen semmosen tehotreenin että oksat pois!
Yhen aikaan kävin jo päivä saunassa ja nyt olen pyyhkinyt pölyjä ja ym!
Pidän pienen kahvitauon ja rupeen imuroimaan,sen jälkeen jossain vaihees joku tunnin jumppa ja jos sekään ei tehoa niin raiskaan tarvittaessa mun miehen et saan seksiäkin vielä! :LOL:
Jos nämä ei tehoa niin sitten on kyllä paikat muurattu kiinni niin että vauva ei pääse lähtemään tai vauva on itsepäinen jääräpää kuten vanhempansakin!
Näillä eväillä jatkan viikonlopun ja jos maanantainakaan ei vielä mitään niin luovutan ja masennun totaalisesti ja jään sohvan vangiksi loppuajaksi kunnes varmaan joudutaan käynnistämään,pare olisi tulla sitä ennen täällä kun alkaa hermo mennä! :kieh: :kieh:
Nyt rv 40 tasan! :heart:
 
Nikitön
Minulla alkoi tuntumaan kakkoselta aamulla kuuden maissa supistuksia, jotka eivät olleet kipeitä ja niitä kivuttomia suppareita kesti koko päivän ja n.puol tuntia ennen syntymää vasta yöllä olivat kipeitä ja synnytyskin oli lempeä ja "helppo" luomusynnytys. =) Hitaasti, kivuttomasti ja varmasti aukeni.

*mahdollinen seuraava samanlainen kiitos* :whistle: :D
 
Nikitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 15:38 Nikitön kirjoitti:
Minulla alkoi tuntumaan kakkoselta aamulla kuuden maissa supistuksia, jotka eivät olleet kipeitä ja niitä kivuttomia suppareita kesti koko päivän ja n.puol tuntia ennen syntymää vasta yöllä olivat kipeitä ja synnytyskin oli lempeä ja "helppo" luomusynnytys. =) Hitaasti, kivuttomasti ja varmasti aukeni.

*mahdollinen seuraava samanlainen kiitos* :whistle: :D
Siis samana yönä sitten vaavi syntyi!! =) :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 15:39 Nikitön kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 15:38 Nikitön kirjoitti:
Minulla alkoi tuntumaan kakkoselta aamulla kuuden maissa supistuksia, jotka eivät olleet kipeitä ja niitä kivuttomia suppareita kesti koko päivän ja n.puol tuntia ennen syntymää vasta yöllä olivat kipeitä ja synnytyskin oli lempeä ja "helppo" luomusynnytys. =) Hitaasti, kivuttomasti ja varmasti aukeni.

*mahdollinen seuraava samanlainen kiitos* :whistle: :D
Siis samana yönä sitten vaavi syntyi!! =) :heart:
Voi kumpa omallekkin kohdalle tulis mahdollisimman lempeä synnytys ja semmosta toivon kaikille tietty!
Kiitos vastanneille! :hug: :D :flower: :heart:
 
Juu mulla ekassa oli kivuttomia supparit, mut pitihän sitä näytille mennä ku tuntuvat erilaisilta ku ennen, kivut alko vasta kun tipan laittovat vauhdittamaan hommaa.. Tokasta sitten koskikin, ihan alusta asti, siis kun synnytys sitten oikeasti käynnisty, tosin olikin paikat valmiiksi 3cm auki..
Lykkyä tulevaan!
 

Yhteistyössä