Onko alastonkuvan lähettäminen lupaus seksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakkjsnnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakkjsnnna

Vieras
Olen 37-v nainen ja treffaillut neljä kertaa tosi ihanaa miestä joka on ihastunut minuun ja minä häneen. Tekisi mieli lähettää sellainen pikkutuhma puolialastonkuva hänelle, mutta mitä mieltä olette sellaisesta..? Onko se lupaus seksistä?

Minen enää anna tai anna ottaa itsestäni enää yhtään alastonkuvaa sen jälkeen kun oma rakas luotettu aviomieheni alkoi levittelemään niitä kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen.

Eipä olis ihme, jos mies kuvat sellaisena tulkitsisi. Oikeastaan vaan seksi on lupaus seksistä, joten vaikka kuvia lähettäisit, ei sulla velvollisuutta olisi mennä sänkyyn. Mutta mies voisi silti kokea olonsa vähän johdatelluksi.

Sellaista sinuna miettisin, että noin lyhyen tapailun jälkeen et vielä tunne miestä juuri ollenkaan. Oletko valmis ottamaan sen riskin, että kuva ei säilyisi sinun ja hänen välisenään, vaan saisit kenties katsella sitä ties millä verkkosivuilla?

Eipä olis ihme, jos mies kuvat sellaisena tulkitsisi. Oikeastaan vaan seksi on lupaus seksistä, joten vaikka kuvia lähettäisit, ei sulla velvollisuutta olisi mennä sänkyyn. Mutta mies voisi silti kokea olonsa vähän johdatelluksi.

Sellaista sinuna miettisin, että noin lyhyen tapailun jälkeen et vielä tunne miestä juuri ollenkaan. Oletko valmis ottamaan sen riskin, että kuva ei säilyisi sinun ja hänen välisenään, vaan saisit kenties katsella sitä ties millä verkkosivuilla?

Mistä voi sitten tietää tuntevansa miehen tarpeeksi hyvin luottaakseen tähän? Mäkin olin mieheni kanssa kymmenen vuotta naimisissa, enkä voi enää luottaa siihen että kuvat pysyisivät meidän välisenä asiana.

Ei ole, mutta kieltämättä onhan se sellainen "vihjaus" siihen suuntaan enkä itse oikein ymmärrä, miksi lähettää pikkutuhmia kuvia ihmiselle, jonka kanssa ei (ainakaan vielä) halua seksiä?
Jos joku uusi tuttavuus lähettäisi minulle alastonkuvansa tai jonkun pikkutuhman kuvan, niin ottaisin sen viestinä siitä, että haluaa seksiä kanssani ja ihan seuraavalla tapaamiskerralla, kun vie kerta aiheen niin vahvasti sinne suuntaan.

Itse en lähettäisi alastonkuvia kuin sellaiselle miehelle, jonka kanssa olen jo harrastanut seksiä, haluan harrastaa jatkossakin ja koen turvalliseksi.
Mielestäni alastonkuvien ja pikkutuhmien lähettely on vähän sellasta esileikkiä, esim. työpäivän aikana tai jos muuten ollaan erossa.

Et todellakaan laita mitää alastonkuvaa!!!!

Näyttökuvalla miehen on helppo todistaa keneltä hutsulta kuva on tullut. Kuva ja puhelinnumero vaan levitykseen! Kuullostaisko hyvältä???

Voi jessus muten tampioita aikuiset ihmiset on!! Jopa lapsi teini ymmörtää mitä siitä seuraa

Yhteistyössä