Onko äitejä Seinäjoelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Täällä äiti Seinäjoelta, lapset -01 ja -05. Taidan olla vannoutunut kotiäiti, ainakin toistaiseksi. Tuntuu etta kaikki muut töissä ja päivät välillä yksinäisiä. Olisi kiva vaikka aluksi kirjoitella täällä ja sitten sopia tapaamista. :)

Kiva että löytyi toinenkin äiti. Meillä on sitten samana vuonna syntyneet lapsoset. Meillä poika 10/05. Ihanaa, teillä pian taas vauva.

Löytyykö vielä muita äitejä? :attn: :D

Saatetaan muuttaa Seinäjoelle eli voin pian olla seinäjokinen kotiäiti. :) Lapset syntyneet -04 ja -06. Minne Seinäjoella kannattais muuttaa eli lapsiperheelle sopivat asuinalueet kiinnostaa. Kerhot, perhekahvilat, puistot jne. olis hyvä olla suht lähellä. Turvalliset ja rauhalliset alueet listaan pliis! :flower: :flower:

Täällä yksi kotiäiti Seinäjoelta, lapset -02, -04 ja -05...
Ja sulle joka kyselit Seinäjoen alueita, niin kaikki muut on hyviä paitsi Kasperi!! Kärki on myös aika kaukana kaikesta (siis kaupasta, keskustasta yms.) ja henkilökohtaisesti Pohjasta en pidä myöskään vaikka onkin aika lähellä keskustaa ja ihan rauhallista aluetta...

Täällä äiti seinäjoelta... Oon huhuillu kans Seinäjokisia mammoja, mutta huonolla menestyksellä!! Meillä on -03 syntynyt poika ja toista odotan viime metreillä (LA 16.10) Olen siis kans kotosalla ja molemmilla mulla ja pojalla meinaa välillä käyä aika pitkäksi! Uudet ystävät ovat tervetulleita ja varsinkin äitiystävät!! Olisin kyllä kiinnostunu ensin kirjottelusta vaikka tässä pinossa ja ehkä myöhemmin voitais sopia tapaamista!! Me asustellaan JOUPISSA ja mä tykkään tästä alueesta! Meijän kadun päässä on leikkikenttä, niin sinnekkään ei oo pitkä.. ;)

Kuulumisiin!! :wave:

Huomenta!

Mistäpäin Seinäjokea te muut mammat ootte???? Olis kiva sopia jonkinlaista tapaamista vaikka johki leikkikentälle?! Lukion vieressä on ainakin kiva paikka, joka olis vähän niinku keskellä kaikkia... =)

:heart: mami,poika-03 sekä masukki rv38

:attn: Vielä lisää äitejä?
Eiköhän kerätä oikein iso porukka ja tavata tosiaan vaikka siinä lukion vieressä olevalla leikkikentällä.

Niin ja minä olen siis ap.
:D :whistle:

Päivänkakkara mistäpäin Sjokea??? Täälä mammeli joupista... Meillä poika 07/03 ja masukin la 16.10.. Olis kiva saaha kahvittelu ja juttuseuraa!! Päivät kun on välillä pitkiä.. Nytkin mietin mitä tässä tekis... Kaikki on valmiina vauvallekkin ja kämppä on suht siisti!!! ;)

Mamisjk. Täällä upas päin asustellaan. Kaffittelu seura olis kyllä tervetullu lisä arkeen!!! Pian kolme vuotta naperon kans kotona oon ollut ja kaverit vaihtuu ku osa palaa takaisin töihin ja opiskelemaan... Eikä niitä harvoja tuttuja jotka muksujaan kotona hoitaa viitsi ihan koko ajan häiritä :laugh: Tuntuu että nykyään on niin harvinaista olla kotiäiti... Oiskos kiva jos tavattais jossain leikkikentällä?? Tai kaffilla?? Minkäs ikäinen mami muuten olet? Tai eihän naisen ikää saa udella, mutta utelempa silti :laugh:

Päivänkakkara 18+6

Saman ikäinen kun sä eli 24v... Sun pitää kirjautua oikeen nikillä, niin voidaan vaihtaa y-viestiä!!! =) Voisin hoitaa eka tän synnytyksen alta ja sen jälkeen voitais sopiakkin kahvittelua!!! =) Mulla kun on ens ma laskettu, että vauva voi syntyä koska vaan... ;)

Täälläpä on hiljasta... :whistle:
Missä kaikki luurailee?? Ei tullut kauheesti kannatusta tapaamiselle! :/

Itse oon vielä yhtenä kappaleena, LA oli maanantaina ja meni! Olemme ainakin kiinnostuneita tapaamisesta, vaikka keskustassa jossain kahvilassa tms.. :D

Onko muita??? :wave:

:heart: mami, poitsu*03 ja masukki 40+4

Yhteistyössä