joo et sä siihen päälle enää farkkuja vedä!Alkuperäinen kirjoittaja on:on olemassa, esimerkikisi vanhuksilla käytetään ihan yleisesti, vissiin just tenalta saa ostaa tavallisesta kaupastakin. Kokoja on ainakin s-xl ja voin kertoa, ne on isoja, joten ei kovin näppäriä.
Mulla on ollu housuvaippa sentääs päässä. B)Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä haluan nähdä ukon ilmeen kun vetäsen housuvaipat jälkaan illalla nukkumaan mennessä
Ihan oikeesti? Oisit ostanu niitä tenan jätti-isoja siteitä, mitä käytetäänkin jälkivuotoon.. Miten sä sait ne liberot mahtuun päälle? Ja pahoittelut km:sta!!Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Ja Liberon vaipat toimii kans
Niitä tytöltä lainasin, kun keskenmenoa vuosin.. Ei kyllä ollut housumallia
On mullakin ollu, se kuuluu jokaisen äidin tehdä edes kerran.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Mulla on ollu housuvaippa sentääs päässä. B)Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä haluan nähdä ukon ilmeen kun vetäsen housuvaipat jälkaan illalla nukkumaan mennessä
No ei päässyt kauppaan enää kymmenen jälkeen illalla..Ja Liberot oli ihan sitä tavallista mallia, ei housuvaippoja Pöksyyn vaan asettelin hyvin, niin toimi!Alkuperäinen kirjoittaja vs:Ihan oikeesti? Oisit ostanu niitä tenan jätti-isoja siteitä, mitä käytetäänkin jälkivuotoon.. Miten sä sait ne liberot mahtuun päälle? Ja pahoittelut km:sta!!Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Ja Liberon vaipat toimii kans
Mä varmaan kokeilisin vaippojakin mutta kun meillä ei oo ollut semmosia enää kuuteen vuoteen , varmasti toimiiAlkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei päässyt kauppaan enää kymmenen jälkeen illalla..Ja Liberot oli ihan sitä tavallista mallia, ei housuvaippoja Pöksyyn vaan asettelin hyvin, niin toimi!Alkuperäinen kirjoittaja vs:Ihan oikeesti? Oisit ostanu niitä tenan jätti-isoja siteitä, mitä käytetäänkin jälkivuotoon.. Miten sä sait ne liberot mahtuun päälle? Ja pahoittelut km:sta!!Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Ja Liberon vaipat toimii kans
Mä luulen että loppuis se viimeinenkin seksuaalinen kanssakäyminen sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:Oisko vähän kätevät synnytyksen jälkeiseen vuotoon!!! Ja yösiteiks
Ei oo tullu mieleenkään tommonen vaihtoehto... Mitäköhän ukko sanois ku vetäsis housuvaipat jalkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vs:Oon mä joskus ihan menkkoihinkin joutunut tytöltä vaippoja lainaamaan, kun unohtunut ostaa kaupasta oobeet ja siteetAlkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mä varmaan kokeilisin vaippojakin mutta kun meillä ei oo ollut semmosia enää kuuteen vuoteen , varmasti toimii
Kätevää kun kotona asuu taapero :xmas:
No mitäs se ukko sanoo, kun laitat yösiteen lepattavine siivekkeineen? Onko se nyt sen seksikkäämpää?Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:Oisko vähän kätevät synnytyksen jälkeiseen vuotoon!!! Ja yösiteiks
Ei oo tullu mieleenkään tommonen vaihtoehto... Mitäköhän ukko sanois ku vetäsis housuvaipat jalkaan
Ei perskeles, mahtaakohan itselläkään pysyä naama peruslukemilla kun tommoset vetäis jalkaan ???Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Paas oikein koittaenAlkuperäinen kirjoittaja Motha:Ei perskeles, mahtaakohan itselläkään pysyä naama peruslukemilla kun tommoset vetäis jalkaan ???Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Jos tolla säästyy patjan ja lakananpesulta niin hitto vie, minähän kokeilenAlkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Paas oikein koittaenAlkuperäinen kirjoittaja Motha:Ei perskeles, mahtaakohan itselläkään pysyä naama peruslukemilla kun tommoset vetäis jalkaan ???Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana: