Onko aikuisille housuvaippoja ?

on
on olemassa, esimerkikisi vanhuksilla käytetään ihan yleisesti, vissiin just tenalta saa ostaa tavallisesta kaupastakin. Kokoja on ainakin s-xl ja voin kertoa, ne on isoja, joten ei kovin näppäriä.

vs
Alkuperäinen kirjoittaja on:
on olemassa, esimerkikisi vanhuksilla käytetään ihan yleisesti, vissiin just tenalta saa ostaa tavallisesta kaupastakin. Kokoja on ainakin s-xl ja voin kertoa, ne on isoja, joten ei kovin näppäriä.
joo et sä siihen päälle enää farkkuja vedä! :LOL:

vs
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ja Liberon vaipat toimii kans :D
Niitä tytöltä lainasin, kun keskenmenoa vuosin.. Ei kyllä ollut housumallia :whistle:
Ihan oikeesti?:eek: Oisit ostanu niitä tenan jätti-isoja siteitä, mitä käytetäänkin jälkivuotoon.. :) Miten sä sait ne liberot mahtuun päälle?:D Ja pahoittelut km:sta!!

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja vs:
Niitä tytöltä lainasin, kun keskenmenoa vuosin.. Ei kyllä ollut housumallia :whistle:
Ihan oikeesti?:eek: Oisit ostanu niitä tenan jätti-isoja siteitä, mitä käytetäänkin jälkivuotoon.. :) Miten sä sait ne liberot mahtuun päälle?:D Ja pahoittelut km:sta!!
No ei päässyt kauppaan enää kymmenen jälkeen illalla..Ja Liberot oli ihan sitä tavallista mallia, ei housuvaippoja :D Pöksyyn vaan asettelin hyvin, niin toimi!

No ei päässyt kauppaan enää kymmenen jälkeen illalla..Ja Liberot oli ihan sitä tavallista mallia, ei housuvaippoja :D Pöksyyn vaan asettelin hyvin, niin toimi!
Mä varmaan kokeilisin vaippojakin mutta kun meillä ei oo ollut semmosia enää kuuteen vuoteen , varmasti toimii

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Oisko vähän kätevät synnytyksen jälkeiseen vuotoon!!! Ja yösiteiks :D
Ei oo tullu mieleenkään tommonen vaihtoehto... Mitäköhän ukko sanois ku vetäsis housuvaipat jalkaan :LOL:
Mä luulen että loppuis se viimeinenkin seksuaalinen kanssakäyminen sen jälkeen :LOL:

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Mä varmaan kokeilisin vaippojakin mutta kun meillä ei oo ollut semmosia enää kuuteen vuoteen , varmasti toimii
Oon mä joskus ihan menkkoihinkin joutunut tytöltä vaippoja lainaamaan, kun unohtunut ostaa kaupasta oobeet ja siteet :D
Kätevää kun kotona asuu taapero :xmas:

vieras
Olen oikeasti joskus miettinyt, että miksei kukaan ole vielä hoksannut tuollaista tuoda markkinoille. Onhan noita puolimetrisiä yösiteitäkin, jotka sitten sojottavat ihan väärinpäin nukkuessa. Housumalli pysyisi paremmin paikoillaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Oisko vähän kätevät synnytyksen jälkeiseen vuotoon!!! Ja yösiteiks :D
Ei oo tullu mieleenkään tommonen vaihtoehto... Mitäköhän ukko sanois ku vetäsis housuvaipat jalkaan :LOL:
No mitäs se ukko sanoo, kun laitat yösiteen lepattavine siivekkeineen? Onko se nyt sen seksikkäämpää?

mie
Kyllä ihan tavallinen Libero-vaippakin käy. Mulla oli kerran joku hormonihäiriö ja vuosin kuin joku vesiputous.. Oli sitten pakko ostaa kaupasta Liberon vaippoja ja ne asettelin terveyssiteen tapaan pikkuhousuihin.

Yhteistyössä