A
asiaa
Vieras
Kun täällä aina puolustellaan adoptiolapsen kohdalla, että on aivan eri asia kuin oman lapsen kohdalla. Sukulaisperheellä on 6kk iässä Suomeen ulkomailta haettu lapsi, joka on nyt 4,5-vuotias. En tiedä tämänhetkistä tilannetta, mutta vielä puoli vuotta sitten äiti nukutti lasta 2 tuntia joka ikinen ilta maaten lapsen vieressä. Lapsi saa kaiken haluamansa läpi ja lapsella on mm ongelmia päiväkodissa lyöden ja purren muita lapsia jos ei saa haluamaansa. Vanhemmat eivät juurikaan kiellä lasta, vaan hyssyttelevät ja lapsen alkaessa raivota ovat neuvottoman oloisia.
Eli: onko tämäkin lapsi lellitty (on perheen ainoa lapsi), vai onko kyseessä nyt aivan eri asia, kun kyseessä onkin adoptiolapsi? Lapsi on siis muuten normaali, ei mikään erityislapsi.
Eli: onko tämäkin lapsi lellitty (on perheen ainoa lapsi), vai onko kyseessä nyt aivan eri asia, kun kyseessä onkin adoptiolapsi? Lapsi on siis muuten normaali, ei mikään erityislapsi.