Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:ei se varmaan ole keksitty, mutta mä luulen, että jos joku ei osaa omaa lastaan pitää "kurissa ja nuhteessa" ( l. kasvattaa ) niin on helppoa mennä diagnoosin taakse piiloon ( vaikkei välttis mitään oikeeta diagnoosia siis oliskaan .. ) .
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:ei se varmaan ole keksitty, mutta mä luulen, että jos joku ei osaa omaa lastaan pitää "kurissa ja nuhteessa" ( l. kasvattaa ) niin on helppoa mennä diagnoosin taakse piiloon ( vaikkei välttis mitään oikeeta diagnoosia siis oliskaan .. ) .
adhd on ihan eri asia kuin pelkkä ylivilkkaus..
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:ei se varmaan ole keksitty, mutta mä luulen, että jos joku ei osaa omaa lastaan pitää "kurissa ja nuhteessa" ( l. kasvattaa ) niin on helppoa mennä diagnoosin taakse piiloon ( vaikkei välttis mitään oikeeta diagnoosia siis oliskaan .. ) .
adhd on ihan eri asia kuin pelkkä ylivilkkaus..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja taas syyllistetään vanhempia...
vaikka kuinka olisi johdonmukaisesti kasvatettu lapsi ei kaikkia adhd:n oireita saada sillä "parannettua".
Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo, mutta usein sitä ADHD:tä käytetään verukkeena kun oma lapsi on vilkas ja villi jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja taas syyllistetään vanhempia...
vaikka kuinka olisi johdonmukaisesti kasvatettu lapsi ei kaikkia adhd:n oireita saada sillä "parannettua".
Alkuperäinen kirjoittaja PT:On ja ei. On oikeasti olemassaoleva neurologinen häiriö/poikkeavuus (ei siis mikään sairaus tai tauti! ) mutta nykyään liian usein lapsi diagnosoidaan adhd:ksi pelkästään levottomuuden tai vilkkauden perusteella. Tavalliset kasvatusongelmat (vanhempien kyvyttömyys kasvattaa lasta ) luetaan myös väärin adhd:ksi. Lisäksi minua suututtaa se että adhd:ta pidetään ns. muotivillityksenä. Melkein joka toisella aikuisellakin on ainakin tämän omasta mielestä adhd.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo, mutta usein sitä ADHD:tä käytetään verukkeena kun oma lapsi on vilkas ja villi jne.
Ja jos mies ei hyppää naisen pillin mukaan niin mies on narsisti. Näinhän se menee.