Onko 50,- riittävästi miniälle valmistujaislahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja rahalahja
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mielestäni. Ostaisit mieluumin vaikka jonkin korun sillä rahalla. Rahana tuo 50e on kuitenkin aika mitättömän oloinen miniälle, näin miniänä ajattelen.
Nämä nykynuoret vaan tuppaavat arvostamaan rahalahjoja tavaraa tai koruja enemmän. Tosin se koru olis kyllä sellainen pidempi aikainen muisto. Senkin pitäisi sitten olla vähän arvokkaampi.
 
miniä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mielestäni. Ostaisit mieluumin vaikka jonkin korun sillä rahalla. Rahana tuo 50e on kuitenkin aika mitättömän oloinen miniälle, näin miniänä ajattelen.
Nämä nykynuoret vaan tuppaavat arvostamaan rahalahjoja tavaraa tai koruja enemmän. Tosin se koru olis kyllä sellainen pidempi aikainen muisto. Senkin pitäisi sitten olla vähän arvokkaampi.
On se henkilökohtaisempi kuin 50e rahaa. Ja jäisi muisto :). Luultavasti ne rahat menee vaan laskuihin...
 
vieras
Mikä tahansa rahasumma tai lahja riittää. En itse ainakaan koskaan ole arvottanut lahjoja niiden hinnan mukaan. Mulle ainakin kelpaisi juhlimaan kanssani ihan yhtä hyvin vaikka toisi esim. yhden ruusun. Ihan yhtä arvokas se on mulle kun joku kalliimpi. Pääasia on muistaminen, ei lahja. Kun pääsin ripille (juu, siitä on aikaa jo ikuisuus), äitini kyseli juhlien jälkeen kuinka paljon keneltäkin sain rahaa ja sitten kommentoi joistakin että "vaan?". En voinut käsittää äitini kommentteja silloinkaan.
 

Yhteistyössä