onko 5 lasta perheessä liian suuri määrä?

  • Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vattuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni 5 lasta on suurperhe jo.
Alle 5 ei ole.
Onhan se monta lasta, mutta jos äiti rakastaa kotitöitä ja lastenhoitoa ja isä myös, niin mikä siinä.
Juurikin meinasin vastata että minusta jo kahdessakin on aikasta paljon työtä!
Siksipä noin vastasinkin. Nelihenkisessä perheessä on jo enemmän ruoanlaittoa, siivousta ja pyykkiä ja lastenhoitoa kuin aina jaksaisi. Joten noita täytyy kylllä rakastaa, jos 5 lasta on. Minä en rakasta.
Ei välttämättä isompaa hommaa. Pistää kato lapset hommat tekeen ja mamma istuu vaan koneella =)

 
vakkari
Minulla on neljä ja ei tässä ole vielä meidän perhe!!!
Ei minusta tätä hommaa nyt niin järkyttävästi ole.

Kyllä mä kerkeen ihan hyvin ja vielä tänne lussallekki joka päivä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelen, miten rahat riittää, kun jo vähemmällä lapsimäärälläkin ja keskivertoa hieman paremmalla palkalla saa miettiä mihin rahansa laittaa (edes ilman "yleellisyyksiä"). En haluaisi kuitenkaan koko perhettä ja lapsia 0-18-v:een kirpparilta tms. vain vaatettaa.
Siis kertokaa, mitä teette???
 
polka harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmettelen, miten rahat riittää, kun jo vähemmällä lapsimäärälläkin ja keskivertoa hieman paremmalla palkalla saa miettiä mihin rahansa laittaa (edes ilman "yleellisyyksiä"). En haluaisi kuitenkaan koko perhettä ja lapsia 0-18-v:een kirpparilta tms. vain vaatettaa.
Siis kertokaa, mitä teette???
Mä kysyin just yks päivä, että mistä iso perhe ostaa ruokansa/vaatteensa, polkupyörät ym. ja kysyin mm., että esim. jostain halpaketjusta, kirpparilta tms. ja ihan kaikki vastasivat, että ostavat kaiken tavallisesta (kalliista)kaupasta. Sinä päivänä tuntui olevan vain rikkaita perheitä liikkeellä.
 

Yhteistyössä