Onko 4D ultraajan antama sukupuoli veikkaus melko varma juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööh

Vieras
Tässä on alkanut vaan edelleen hiipiä ajatus siihen suuntaan, että mitäs jos. Rakenneultrassa lupailtiin poikaa ja 4D ultrassa sama juttu. Mutta oma olotila ollut alusta asti se, että tyttö tulossa. Kaikki eroaa ensimmäisestä raskaudesta joka oli siis poika. Olen itse noiden ultrien jälkeen nyt sitten valmistautunut ihan täysin pojan tulemiseen. Vaikka koko aika tuntuu, että tyttö siellä masussa on. Esikoisesta oli alusta asti poikaolo ja poika tulikin. Nyt siis makeaa tehnyt mieli alusta lähtien, tästä oli kauhea pahoinvointi (esikosta ei), maha pyöreä ei suippo, viiva masussa alkanut ilmestymään alhaalta ylös asti, esikosta se jäi vain tuohon napaan. Sykkeet kyllä aika useasti ollut 140-150. Esikosta oli 130-140 eli noista nyt ei voi mitenkään ajatella mitään. Alkuun myös muistutin rupisammakkoa, kun tuli niin paljon finnejä. Esikosta pysyin tosi hehkeenä ilman näppyjä. Sekä olin niin voimissain loppuun asti. Nyt alusta asti vaivannut kipeät supistukset ja mitään en oikein voi tehdä.

Jotenkin pistää ajatukset sekasi se, kun tämä raskaus on tosiaan ihan erilainen :D Toiseaalta jos tämä nyt on se lupailtu poitsu, niin voin vain naureskella kaikille uskomuksille jotka ei ainakaan minun kehossa pidä paikkaansa. Eli jännityksellä sukupuolesta menen edelleenkin synnyttämään lokakuussa.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Tai kuullut, että lupailut on menneet ihan metsään.

Kyllä se on hyvin todennäköistä että saat pojan. Sä vaan toivot niin kovasti tyttöä että pyörittelet mielessäs tollasta. Jokainen raskaus on erilainen, eikä siihen vaikuta sikiön sukupuoli.

Femedan 4d-ultraaja sanoi, että sukupuoli katsotaan virtsateiden rakenteista, ei mistään ulokkeista. Jos siltikin vielä epäilee sukupuolta, niin se on sama, kuin epäilisit sitä, erottaako lääkäri maksan munuaisista.

Mulla oli ekassa pitkä ja leveä jättimaha, ei huonoa oloa, en voinut sietää suklaata, mausteisia eikä rasvaisia ruokia. Naama kukki, tukka oli rasvainen ja karvoja tuli mitä kummallisimpiin paikkoihin. Sykkeet muistaakseni 130.
Tokasta taas olin elämäni kunnossa, tukka kiilsi ja naama hehkui vaikka vedin levyllisen Geisha-suklaata päivässä. Maha oli pieni, pyöreä, täydellinen pallo.
Kolmas raskaus oli vähän molempia, mutta kuitenkin omanlaisensa. Vauvaka ei ollyt ihan niin vilkas masussa kun eka, mutta ei niin hiljainenkaan kun toka. Maha oli iso, mutta pyöreä ja eteenpäin.

Ja mulla on kolme poikaa :D Tokasta sain 4d ultrassa tiedon sukupuolesta rv 23+ ja kolmannesta rv 32. Paikkaansa pitivät :)

Femedan 4d-ultraaja sanoi, että sukupuoli katsotaan virtsateiden rakenteista, ei mistään ulokkeista. Jos siltikin vielä epäilee sukupuolta, niin se on sama, kuin epäilisit sitä, erottaako lääkäri maksan munuaisista.

Kyseisessä paikassa kyllä sanoi, että heillä ei nämä veikkaukset ole kuulemma niin varmoja, kuin rakenneultrassa. Heidän laitteilla ei kuulemma niin selvästi näe. Itse luulin, että siellä se vasta varmaa olisikin. Ulokkeista hän teki veikkauksensa. Ainakin näin meille sanoi. Löysi kivekset ja vilauksella niiden yläpuolella tappi. Siksi olenkin kanssa hyvin varma, että pakkohan sen on olla poika. Mutta ei oo kovin kivaa, kun keho tekee tepposii ja olot on ihan toiset. Ja en, en toivo sen enempää tyttöä kuin poikaakaan. Kohan on vain terve ja raskaus menee hyvin, minulle ne ovat tärkeitä asioita.

[QUOTE="just";28873497]Mulla oli ekassa pitkä ja leveä jättimaha, ei huonoa oloa, en voinut sietää suklaata, mausteisia eikä rasvaisia ruokia. Naama kukki, tukka oli rasvainen ja karvoja tuli mitä kummallisimpiin paikkoihin. Sykkeet muistaakseni 130.
Tokasta taas olin elämäni kunnossa, tukka kiilsi ja naama hehkui vaikka vedin levyllisen Geisha-suklaata päivässä. Maha oli pieni, pyöreä, täydellinen pallo.
Kolmas raskaus oli vähän molempia, mutta kuitenkin omanlaisensa. Vauvaka ei ollyt ihan niin vilkas masussa kun eka, mutta ei niin hiljainenkaan kun toka. Maha oli iso, mutta pyöreä ja eteenpäin.

Ja mulla on kolme poikaa :D Tokasta sain 4d ultrassa tiedon sukupuolesta rv 23+ ja kolmannesta rv 32. Paikkaansa pitivät :)[/QUOTE]

Lisään vielä, että sykkeet olit jokaisella erilaiset. Ekalla 130, tokalla 150-160 ja kolmosella 140.

Meillä femedan 4dssä saatiin mukaankin semmonen kuva että jos tytöksi siitä muuttuu niin huhhuh :D ihan selkeät vehkeet oli rv26.. Ja rakenneultrasta asti ollut siis tämä tieto ja oikein näyttää menevän.
Ja femedan 4dstä niin kyllä se bruno näytti hommansa osaavan, ei ollut epäilystä..

Yhteistyössä