Onko 400 e käytetyistä rattaista liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mitäs jos malttasit muutamankuukauden vielä työnnellä vanhoja kärryjä ja sitten keskittyisit ostamaan jotkut huiput avorattaat ? Esim Brion Ponyt ?

Jotenkin olen vaan saanut päähäni että kuomurattaat olisi paremmat, ja jalkapeite ilman muuta. Tai no, eikai 1,5 vuotias, seuraavana talvena enää jalkapeitettä tarvitse. Hehheh, täytyy myöntää että esikoisen äitinä olen vähän pihalla vieläkin näistä ratas-asioista, vaikka olen kovasti yrittänyt ottaa selvää..

Laitanpa vielä tänne, että olen tässä tutkinut ja googlaillut, ja tullut siihen tulokseen, että maanantaina menen liikkeeseen kokeilemaan ihan uusia rattaita. Tällä hetkellä Emmaljungat ovat vahvoilla, ehkä Scooter. Voi olla että vielä mieli muuttuu. Mutta päätin etten noita hullun kalliita Herquleksia kyllä osta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
mitäs jos malttasit muutamankuukauden vielä työnnellä vanhoja kärryjä ja sitten keskittyisit ostamaan jotkut huiput avorattaat ? Esim Brion Ponyt ?

Jotenkin olen vaan saanut päähäni että kuomurattaat olisi paremmat, ja jalkapeite ilman muuta. Tai no, eikai 1,5 vuotias, seuraavana talvena enää jalkapeitettä tarvitse. Hehheh, täytyy myöntää että esikoisen äitinä olen vähän pihalla vieläkin näistä ratas-asioista, vaikka olen kovasti yrittänyt ottaa selvää..

Ponyihin saa myös kuomun ja jalkapeitteen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Ponyihin saa myös kuomun ja jalkapeitteen.

Ok en tiennytkään. No sitten kyllä ehdottomasti nekin ovat harkinnassa. Myös Brio Racet kiinnostavat.

Nuo käytetyt ABC Designit myyn joka tapauksessa pois. Liian painavat minun makuuni, ei ole kivaa kaupassa niiden kanssa ostoskori käsivarrella sompailla.

On mun mielestä 400e käytetyistä liikaa, itse ostin emmaljungan edge kuomurattaat kirpparilta käytettyinä (lastentarvike kirppis) 120e ja kantokoppa kuului mukaan. Noi on siis ne ns. mersut kai ?

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
On mun mielestä 400e käytetyistä liikaa, itse ostin emmaljungan edge kuomurattaat kirpparilta käytettyinä (lastentarvike kirppis) 120e ja kantokoppa kuului mukaan. Noi on siis ne ns. mersut kai ?

En tiedä Mersuista, mutta 630 uutena, eikös tuon kalliimpia ole vain ainakin Gessleinit, ja oiskos Teutoniat.

300 e:llä voisin ostaa nuo mersut, jos niiden myynti ei olisi lopetettu Suomesta, eli jos saisi varaosia tarvittaessa.

Nuo mitä meinasin ostaa, ovat vielä ihan mielettömän upean värisetkin, enpä ole kovin usein yhtä upeisiin rattaisiin törmännyt, kääntäisivät päitä. :D Mutta se nyt ei todellakaan tässä ole se tärkein kriteeri. Siksi mietin ostaisiko kuitenkin esim. Emmaljungan Scooterit uutena. Uudet on kuitenkin uudet. =)

Itse myin tuolla hinnalla (400e) Gessleinin alle vuoden vanhat Swingit kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla, uutena paketin hinta oli lähes 900e. Eli joo, kyllä noissa rattaisa on omasta näkökulmastani katsottuna aika kova hintapyyntö.

Alkuperäinen kirjoittaja musta:
Racet ovat hyvät ja scooterit kanssa tuon ikäiselleviimeksi mainitussa menee selkänoja vähän enemmän vaateriin

Huomenna menen katsomaan ensin Brio Ponyja, ovat yhdessä liikkeessä tarjouksessa 99 e. Jos ne ostaisin, niin kuomu sekä jalkapeite lisäksi.

Jos ei nuo miellytä jostain syystä, seuraavaksi katsastan Racet ja Scooterit.

Alkuperäinen kirjoittaja fd:
Itse myin tuolla hinnalla (400e) Gessleinin alle vuoden vanhat Swingit kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla, uutena paketin hinta oli lähes 900e. Eli joo, kyllä noissa rattaisa on omasta näkökulmastani katsottuna aika kova hintapyyntö.

Joo itse huomasin saman, että uudehkoja Gessleinejä oli tuolla hinnalla myynnissä.

Peruin rattaiden katsomisen kokonaan. Yritin tinkiä, mutta myyjä sanoi että saa haluamallaan hinnalla myytyä, kyselyjä on jo. Että kyllä joku näköjään tuohon hintaan ostaa, vaikka hurjan kalliit ovatkin. =)

Piti vielä tulla tähän ketjuun kertomaan, etten sitten jaksanut käytettyjä rattaita ostaakaan. Ostaa pamautin Teutonia Funit ja Eirsbärchen-lämpöpussin. Nyt olen köyhä mutta onnellinen. Rattaat ovat aivan unelmat, kävin juuri ulkona testaamassa. Suosittelen!=)

Käsittämätön hinta uutenakin tavallisista Kiinanvirityksistä. Ovh:ssa on ainakin 250,- 300,- Lastentarvike Oy lisää. Uusia vastaavia tai jopa paermpia saa halvemmalla muista liikkeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse myin herqules twin raptortit, vuoden vanhat ja sain 420e. Ja ostajia oli useampikin kiinnostunut. Uutena maksoi 540e.

Nämä joita minä kyselin, oli tosiaan satkun enemmän maksanut, niissä oli tosiaan pehmeä kantokassi mukana, en muista oliko jotain muutakin.

Joo kyllä tämäkin myyjä sanoi että moni on ollut kiinnostunut. Varmaan saakin myytyä. Itse koin vaan järkevämmäksi ostaa kuitenkin uudet rattaat, on taatusti mieleiset, ja kolmen vuoden takuu.

Yhteistyössä