K
kuudettako vielä?
Vieras
Mä täytän ton vielä tänävuonna ja jos tulisin raskaaksi vielä niin olenko silti liian vanha äidiksi? Mitä mieltä olette? Entä monta lasta on liikaa yhdelle perheelle juuri SINUN mielestäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kyllä. 35-vuotiaana pitää lapset antaa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Miulla on kauhia stressi kanssa tästä ikäasiasta, kun sain keskenmenon alkuvuodesta ( 35-vuotiaana ), ja nyt on elämäntilanne muuttunut sellaseksi, ettei kauhiasti kiinnosti seksi miehen kanssa. Ja siitä just stressi pukkaa, kun nyt ikää on 36, ja tiedän, että jos lapsen haluan, niin se ois piakkoin tehtävä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 20:No mä olin ennen ihan ehdoton ettei yli 30vuotiaana enään lapsia, mutta miksi ei? Mikä juuri 30vuotiaasta tekee ettei lapsia mukamas voisi enään tehdä. Tosi typerää ajattelua.
Tietysti teet lapsen jos sinusta tuntuu että haluat ja monta lasta on vain siunaus!
Alkuperäinen kirjoittaja Oikein hyvä ikä!:Koittakaa koti-inseminaatiota! Toimii, ellei seksi innosta mutta haluatte kumpikin lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Oikein hyvä ikä!:Koittakaa koti-inseminaatiota! Toimii, ellei seksi innosta mutta haluatte kumpikin lapsen.
pitäisköhän pohtia eka mikä suhteessa mättää??? se lapsi kun ei paranna paskaa suhdettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Oikein hyvä ikä!:Koittakaa koti-inseminaatiota! Toimii, ellei seksi innosta mutta haluatte kumpikin lapsen.
pitäisköhän pohtia eka mikä suhteessa mättää??? se lapsi kun ei paranna paskaa suhdettaa.