Onko 32-vuotias VANHA????

• Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti
kääk
Tässä ukon kanssa mietitty viidennen yrittämistä.

Työkaveri, tai siis parikin sellasta,sanonu;"Älkää ny enää vanhoilla päivillä siihen ryhtykö".

Olenko mä ny sitten joku ikäloppu vanhus vai??

tytönjapojanmamma
Ei ole vielä vanha, jotkuthan vasta rythyy tuossa iässä lapsen tekoon (siis ensimmäistä yrittävämään) Minä olen 31 ja haluaisin vielä yhden, kolmannen.

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Ei ole vielä vanha, jotkuthan vasta rythyy tuossa iässä lapsen tekoon (siis ensimmäistä yrittävämään) Minä olen 31 ja haluaisin vielä yhden, kolmannen.
Juu,kesällä näin vanhan luokkakaverini ja eka lapsi oli 4kk.Ikää siis 32.

IhanaValo

Joo, eikös jossain sanota et ihminen on sen ikäinen kun tuntee olevansa?
Mun anoppi sai nuorimmaisensa 36v. ja hyvinhän tuo tuntui jaksavan.

Oma äitini oli tuon 32v. kun sai veljeni.

Se ois ehkä eri asia jos alkais olee 40v. tai yli, mut jotkuthan jaksaa viel silloinkin..

No on vanha. ;) Toista se on näin 31v. B)

Mulla on monia tuttuja jotka ovat esikoisensa saaneet 32-40 v eikä musta sekään ole mitenkään erikoista. Jos 5. haaveilette niin siitä vaan...ainakaan muiden mielipiteitä ei kannata välittää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Tässä ukon kanssa mietitty viidennen yrittämistä.

Työkaveri, tai siis parikin sellasta,sanonu;"Älkää ny enää vanhoilla päivillä siihen ryhtykö".

Olenko mä ny sitten joku ikäloppu vanhus vai??

Et ole! mun mies oli 32 kun siitä tuli isi

minulla tuossa iässä oli vain yksi lapsi ja nelikymppisenä vasta kaksi ja nyt kolme. eli periaatteessa niin kauan kuin omin avuin on mahdollisuus lapsia saada (ja ne keinohedelmöityshoidot n 40 vuoteen asti koska 40 v voi vielä lapsia saada, jos joku nyt kohta lähtee hiuksia halkomaan siitä mitä sanoin tai jätin sanomatta).
vaikka en enää lapsia voikaan saada omilla sukusoluillani, niin en vieläkään ole niin vanha etten tietäisi miten lapsia "tehdään" ja vieläpä se homma on ihan mukavaakin ihan muuten vaan :LOL:

Yhteistyössä