Onko 25 ? liian vähän häälahjarahaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Maamikki
Mun mielestä vaikka 10e on parempi kuin ostaa sellaista krääsää, millä ei mitään tee!
Siis jos hääpari pyytää lahjaksi rahaa.
Tietty tuommoinen jonkun ehdottama muistoja-kansio olisi hieno, jossa kuvia yhteisiltä ajoilta. Mut turhat kipot ja kupit (joita ei lahjalistassa) niin ei ole hyvä juttu, niillä ei tee mitään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kauhee stressi koko ajan päällä kun tuntuu että 25 ? ei oo tarpeeksi multa annettuna.. Polttareihin mulla meni aika iso summa rahaa ja myös bensoihin on mennyt rahaa kun häät on 400 km päässä ja olen käynyt siellä auttelemassa. Asiaa ei yhtään helpota että olen opiskelija ja kaikenlisäksi ollut ilman kesätöitä. Välillä tuntuu ettei hääpari muista että olen opiskelija :ashamed: Olisin oikeasti halunnut antaa jotain arvokkaampaa mutta kun ei rahkeet riitä...
Siis ethän sä nyt itse noita bensakuluja maksa jos kerran hääparin juhlia järjestät! Ne kulut kuuluu ihan hääparille. Ei kukaan fiksu ihminen ajatuta ystäviään ympäriinsä omilla asioillaan ja ole sitten vielä maksamatta kuluja!!!

Sun ei tarvii viedä lahjarahaa ollenkaan, vaan hääparin kuuluu muistaa sua päinvastoin lahjalla ja noilla bensarahoilla.
 
Meillä bestman ja sen tyttökaveri veivät meidät Raxiin syömään ja se oli kivempi lahja, ku mitä sen arvosta raha ois ollu, semmosta yhteistä tekemistä ja eipä tarvinnu sinä päivänä miettiä ruuanlaittoa :)
 
mä ostasin vaikka ennemmin jonkun herkkukahvin, siihen jotain hyvää suklaata ja vaikka kuivahedelmiä, pieneen koriin ja sellofaaniin käärisin..

mut rahana oikein riittävä, meillä on häät tulossa ja kamala sota ollut kun ei haluta MITÄÄN häälahjaksi, nytpä sit anoppi on tehny mulle häihin korut ja hartiahuivin ettei tartvi lahjaa ostaaj a isännän sisko tekee hääkimpun. pitää muut varemaan nakittaa joskus vahtimaan lapsia, se olisikin oikein arvokas lahja meille.. :)
 

Yhteistyössä