Onko 24-vuotias kahden lapsen äiti typerä näky ammattikorkeakoulun opiskelijana?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva opiskelijako?
  • Ensimmäinen viesti
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva opiskelijako?:
Mitä mieltä ootte?

Normaalin peruskoulu->lukio->ammattikorkeakoulu -putken sijaan mun elämä meni peruskoulu->työntekoa->aikuislukio itsenäisesti opiskellen + 2 lasta->työntekoa->ensi keväänä hakisin amk:hon. Täytän ensi keväänä siis 24. Ja siis lapsien teko nuorena oli täysin oma valinta, enkä kadu! :)

Ajattelin vain, että onko nykyään outoa nähdä äitejä koulun penkillä? Motivaatiota riittää ja alakin olisi erittäin mieluisa. Taloudellinenkin tilanne opiskelun sallisi. :)

No miksi ihmeessä olisi typerä näky? Istuu niitä kaksnelosia jopa ammattikouluissa opiskelemassa, että mene vain ihmeessä opiskelemaan, jos pystyt!

Minulla jäi opiskelut kesken, mutta olen sinua muutaman vuoden nuorempi. Ja koulun penkille suuntaan kyllä, kunhan tilanne sen sallii.
 
äiti
Itse olin 23v ja kolmen lapsen äiti kun aloitin opinnot amk:ssa :)
Hyvin on sujunut, enkä tunne itseäni oudoksi, koska moni luokallani on samanikäinen (vaikkei lapsia olekaan). :)
 
Mä olen 23- vuotias yhden lapsen äiti. Tosi jatkan opintojani nyt äitiysloman jälkeen. Meidän luokalla oli 56- vuotias mamma ja se tuntu aluksi oudolle,mutta hyvin sekin sitten joukkoon sopeutui. Kun ei ihan kallikseksi heittäydy ni hyvin se menee! B)
 
fluemieneism
Profitable prosperity management demands an active method of investment in which considers besides trade problems, although upcoming growth options likewise. By selecting to get a reputable hedge account, effective people could use the exclusive prospects of which these types of money have to offer. Several prospects that will hedge finances present is to be able to benefit from a number of several types of financial loans and also international markets which can be ordinarily unavailable to a normal target audience. It is as a result of this particular multiplicity which the seasoned account supervisor has the capacity to employ various methods that bring about better returns regardless if the market will be along. michael zimmerman prentice capital With regard to much more observations and additional details about gains in a Hedge Deposit
 

Yhteistyössä