Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Hmm.. riippuu ihmisestä. Tosin silloin ollaan oikeesti kihloissa, kun kumppani kosii toista ja se toinen vastaa myöntävästi. Kihloissa olo aika on se kosinnasta hääpäivään. Ei fiksu 21v ole sellaiseen liian nuori.
Jos aikomuksena on mennä vain kihloihin ilman naimisiinmenoa niin se on teiniä ja typerää oli sitten ikää 14v tai 70v.
Sekin on ihan ihmisestä itsestään kiinni. Ei kaikki usko avioliittoon ikuisena auvona vaan heille kihlautuminen on "se juttu" jolla näytetään toisilleen sormusten muodossa että halutaan olla yhdessä aina. Ei se varmaan toisilta ole pois jos ei kaikki mene naimisiin eikä mun mielestä sitä tarvitse mitenkään halventaa "teinijuttuna".
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Hmm.. riippuu ihmisestä. Tosin silloin ollaan oikeesti kihloissa, kun kumppani kosii toista ja se toinen vastaa myöntävästi. Kihloissa olo aika on se kosinnasta hääpäivään. Ei fiksu 21v ole sellaiseen liian nuori.
Jos aikomuksena on mennä vain kihloihin ilman naimisiinmenoa niin se on teiniä ja typerää oli sitten ikää 14v tai 70v.
Sekin on ihan ihmisestä itsestään kiinni. Ei kaikki usko avioliittoon ikuisena auvona vaan heille kihlautuminen on "se juttu" jolla näytetään toisilleen sormusten muodossa että halutaan olla yhdessä aina. Ei se varmaan toisilta ole pois jos ei kaikki mene naimisiin eikä mun mielestä sitä tarvitse mitenkään halventaa "teinijuttuna".
Jokaisen oma asiahan se on kuinka toimii. Niin voisihan sen ylioppilaslakin ostaa vaikkei olisi koskaan lukiossa opiskellutkaan. Mä en vaan ymmärrä miksi sormuksilla pitäis muille todistella rakkautta. Miksei vaan voi olla yhdessä ilman mitään teinikihloja jos ei kiinnosta avioliitto. Arvostan niitä jotka menee naimisiin mutteivat hanki sormuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Mä menin kihloihin heti rippikoulun jälkeen viistoistavuotiaana ja edelleen kihloissa saman miehen kanssa, ensi kesänä tulee 13vuotta täyteen.
Tosissaan meitä ei tainnut kukaan ottaa, mutta tosissamme oltiin, kuten ollaan edelleenkin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Mä menin kihloihin heti rippikoulun jälkeen viistoistavuotiaana ja edelleen kihloissa saman miehen kanssa, ensi kesänä tulee 13vuotta täyteen.
Tosissaan meitä ei tainnut kukaan ottaa, mutta tosissamme oltiin, kuten ollaan edelleenkin :heart:
Minkäikäinen sun miehesi on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Mä menin kihloihin heti rippikoulun jälkeen viistoistavuotiaana ja edelleen kihloissa saman miehen kanssa, ensi kesänä tulee 13vuotta täyteen.
Hu huu, pikkuinkkuli?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Mä menin kihloihin heti rippikoulun jälkeen viistoistavuotiaana ja edelleen kihloissa saman miehen kanssa, ensi kesänä tulee 13vuotta täyteen.
Hu huu, pikkuinkkuli?
himpun vaille 37....