onko 130? liikaa pyydetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Auts auts auts! Taas niin ahdistaa lukea noista edullisista vaunuista. Katselen tässä samalla vinoja vaunuja joissa 1 rikkinäinen rengas ja runko vääntynyt. Mä saatanan idiootti tosiaan maksoin näistä sen satasen :headwall: :headwall: |O

mistä sä ostit ne eikö kauppaa voi purkaa jos tuote on rikki?

Huutonetistä ostin ja ihan omaa tyhmyyttäni ja liikaa kiltteyttäni en sitten kauppoja vaatinut purkamaan. Ensin pyysin hinnanalennusta, mutta sitten menin siinäkin puihin.

Eli tässä pätee oivasti sanonta: tyhmä ei ole se joka pyytää liikaa, vaan se joka maksaa :ashamed: .

Noilla vaunuilla nyt mennään ja yhteen tyhjenevään renkaaseen ilmaa vaan pumpataan. Ostan sitten heti kuin mahdollista rattaat, nuo saa mennä ihan vaan vaunuina.

Täytyy vaan lohduttautua sillä että paras oppi kulkee kantapään kautta, toista kertaa en näin enää mokaile ja rahaa visko hukkaan...

Auts auts auts! Taas niin ahdistaa lukea noista edullisista vaunuista. Katselen tässä samalla vinoja vaunuja joissa 1 rikkinäinen rengas ja runko vääntynyt. Mä saatanan idiootti tosiaan maksoin näistä sen satasen :headwall: :headwall: |O

Huutonetistä ostin ja ihan omaa tyhmyyttäni ja liikaa kiltteyttäni en sitten kauppoja vaatinut purkamaan. Ensin pyysin hinnanalennusta, mutta sitten menin siinäkin puihin.

Eli tässä pätee oivasti sanonta: tyhmä ei ole se joka pyytää liikaa, vaan se joka maksaa :ashamed: .

Noilla vaunuilla nyt mennään ja yhteen tyhjenevään renkaaseen ilmaa vaan pumpataan. Ostan sitten heti kuin mahdollista rattaat, nuo saa mennä ihan vaan vaunuina.

Täytyy vaan lohduttautua sillä että paras oppi kulkee kantapään kautta, toista kertaa en näin enää mokaile ja rahaa visko hukkaan...

voi harmi..
sä taisitkin tilittää tästä vaunujutusta joskus aikaisemminkin.. harmi ettet saanut kauppoja purettua..voiko niihin ostaa ehjän renkaan? tai käyttää jollain työttömien pajalla huollossa edullisesti?

[quote="unikuu

voi harmi..
sä taisitkin tilittää tästä vaunujutusta joskus aikaisemminkin.. harmi ettet saanut kauppoja purettua..voiko niihin ostaa ehjän renkaan? tai käyttää jollain työttömien pajalla huollossa edullisesti?

Juu tilitin. Varmaan olisin saanut kaupat puretuksi, mutta tosiaan tällainen liian kiltti hölmö, eihän mulla sit ollut pokkaa. Ja tosiaan olisin saanut hintaakin alemmas, mutta en edes sitä sitten lopulta vaatinut.

Täytyy varmaan ostaa uusi rengas ja ties vaikka nuo jousetkin vielä sais kuntoon. En vaan oo jaksanut enää keskittyä koko vaunuihin. Tosiaan heti kun vaan on mahdollista, niin ostan rattaat jotka saa myös makuuasentoon. Ihan jo senkin takia että nuo vaunut ei tahdo mahtua meen autoon...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noiden vaumujen ovh oli 790?

Mæ maksoin suunnilleen saman aikoinaan meidæn Emmaljungan Duo kærryistæ, myin vuoden pææstæ 350?, silti tein mielestæni hyvæt kaupat. On kyllæ aika kova hinta sulla mielessæ. Kun ostin 1,5 vuotta sitten læhes kæyttæmættømæt Brion kombit vuodelta 2004, en maksanut niistækææn kuin 120?...

Mie oon kyllä vähän sitä mietlä että turha narista,jos itse ei asialle mitään tee. Tosin,meille ei boria tulisi edes uusina....

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:

Mie oon kyllä vähän sitä mietlä että turha narista,jos itse ei asialle mitään tee. Tosin,meille ei boria tulisi edes uusina....

Niin siis mähän just nurisinkin ihan omaa tyhmyyttäni, kuten varmaan osasit kirjoituksistani itsekin lukea??

Yhteistyössä