onko 130? liikaa pyydetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En maksais :whistle:

no mitä sä sit maksaisit? tai mitä tääl kukaan ees on valmis maksamaan mistään?

Noihan on todella vanhat.
Itse maksaisin ehkä max 50e, näin näkemättä. Älä hinnoittele tunnearvoa niiden mukana..
Itse myin 7 vuotta vanhat Emmaljungat kaikkine tykötarpeineen 20 ekellä...

Alkuperäinen kirjoittaja jos tykkää.:
Mä en maksas,ostin uudet 250e.noi on kuitenki jo aika vanhat vaikka ois hyväkuntosetkin.

Ja 250 eurolla saakin laatuvaunut...
Ei kannata lähteä vertailemaan keskenään eri asioita.

130 euroa on aika kova hinta, 100 euroa on ehkä sopivampi. Myin itse 250 eurolla pari vuotta sitten omat yhdistelmät, jotka olivat samaa vuosimallia eli 2003 ja ostettaessa kalliimmat kuin Orat.

Mä tein kyllä NIIN huonot kaupat omien vaunujeni kanssa. Nyt huomasin että miehen veljen avovaimo kun osti vaunut huutonetistä, niin ne on Brion vielä. Siis 3 vuotta vanhat yhdistelmävaunut ja hinta oli 100 ?.

Mä ostin 5 vuotta vanhat RIKKINÄISET Boran vaunut samalla satasella :headwall: :headwall:

Eli ennen olisin varmaan surutta maksanut vaikka 200 ? Oran vaunuista mutta nykyisin olisin jo vähän varautuneempi...

Nallekuviot eivät taida nykyää olla kovin kovassa huudossa, kun kaikki on melkein jälestään yksiväristä ja kuviotonta. Mutta tosiaan max satasella voisivat mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
myin talvella oran TUPLAvaunut erillisillä selkänojilla, ilmakumipyörillä ym ym. vm 03 ja pyysin niistä 80?

ja lisään vielä että en olisi itsekään niistä maksanut tuon enempää eli tuo 130? on hieman liikaa, ehkä tuo 80-100? vois olla sopivampi

Auts auts auts! Taas niin ahdistaa lukea noista edullisista vaunuista. Katselen tässä samalla vinoja vaunuja joissa 1 rikkinäinen rengas ja runko vääntynyt. Mä saatanan idiootti tosiaan maksoin näistä sen satasen :headwall: :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noiden vaumujen ovh oli 790?

Mutta ne on silti 5 vuotta vanhat.

Tässä vissiin uudemmat, eikä huudettu ollenkaan.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73993598

Noissa on järkyttävä osta heti -hinta eli 140 euroa. Kuka tekisi ostopäätöksen yhden pienen kuvan perusteella, kun ei voi noutaakaan eli ainostaan posti tai rahti. Myöskään tiedoja vuosimallista, vioista, ominaisuuksista jne ei ole. Huomaa, että myyjä on huutisaloittelija.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Auts auts auts! Taas niin ahdistaa lukea noista edullisista vaunuista. Katselen tässä samalla vinoja vaunuja joissa 1 rikkinäinen rengas ja runko vääntynyt. Mä saatanan idiootti tosiaan maksoin näistä sen satasen :headwall: :headwall: |O

mistä sä ostit ne eikö kauppaa voi purkaa jos tuote on rikki?

Yhteistyössä