H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Mistähän mahtaa olla kyse? nuohan on ihan eri yksiköitä.....Nesteen tiheydestä riippu, paljonko se painaa, eli litra piimää saattaa painaa yli kilon jne...
Alkuperäinen kirjoittaja help:mikstuurasta,kun pitäs laittaa 100mg ja ei ole kun lääkekuppi jossa milleinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja help:mikstuurasta,kun pitäs laittaa 100mg ja ei ole kun lääkekuppi jossa milleinä?
Auts...ei todellakaan ole. Siinä mikstuurassa on kerrottu, montako milligrammaa siinä on per millilitra. Sen mukaan lasket, montako millilitraa pitää antaa, jotta saa 100 mg.
Tarkoitatko 10 mg per millilitra? Siinä tapauksessa 100 mg on 10 ml mikstuuraa.Alkuperäinen kirjoittaja help:10ml per millilitra
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mitä siinä ohjeessa tarkalleen luki?
Alkuperäinen kirjoittaja help:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mitä siinä ohjeessa tarkalleen luki?
pitää antaa 100mg mikstuuraa,joka on 10ml:stä, mulla ei ole kuin millilitroina lääkekuppi,niin paljonko siihen laitan mistuuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja help:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mitä siinä ohjeessa tarkalleen luki?
pitää antaa 100mg mikstuuraa,joka on 10ml:stä, mulla ei ole kuin millilitroina lääkekuppi,niin paljonko siihen laitan mistuuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Alkuperäinen kirjoittaja help:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:mitä siinä ohjeessa tarkalleen luki?
Jos tarkoitat t että mikstuurassa on vaikuttavaa ainetta 10mg/ml, niin silloin tarvitaan 10ml sitä mikstuuraa, että siinä ois 100mg vaikuttavaa ainetta.