Onko 10-vuotiaan sopivaa kuunnella children of bodomia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Poika sitä muutaman kerran kuullut ja jostain syystä tykkää siitä, musta se kuitenkin on vähän liian raskasta ja siitä tulee mieleen joku saatananpalvontamusa.

Minkä ikäisen antaisit kuunnella em. bändiä? Olen toistaiseksi sen kieltänyt, saa kyllä kuunnella vähän iisimpää metalli musiikkia.
 
dert
Juu sanoitukset voi tietyissä, lukuisten bändien biiseissä, olla mitä on.
Itse antaisin kuunnella liki mitä tahansa musiikkia. Huolestuisin ihan muista seikoista, jos olisi aihetta.
Noh, esim. 4-vuotiaan en välttämättä antaisi kuunnella mitä tahansa hamppukaupunkeja mutta toisaalta aika absurdeja jotkut virretkin.
 
No meillä ei noin surkeaa musiikkia kuuntele kukaan ilman kuulokkeita, eli ei ole ikäsidonnaista.
Kuulokkeet korvilla, todella hiljaa huoneessaan tai yksin kotona ollessaan toki saa kuunnella niitä surkeitakin genrejä, mutta mä en rupea omassa kodissani kuuntelemaan jotain niin luokatonta p*skaa, kuin suuri osa metallimusiikista on.
 
2324
Jos minun mielipidettäni kysytään niin minkään ikäisen ei kannattaisi COBia kuunnella, mutta.. Anna kuuntelee vaan jos tykkää. Parempaa se on kuin joku räppi. Ja ei varmasti 10v niitä sanoja kuuntele tai ymmärrä.
 
"-K-"
Meillä jopa vauva rauhottuu kun laitan vielä astetta raskaampaa cradle of filth:iä soimaan :D Niin ja kamala hysteerinen itku alkoi ku koitin laittaa pieni tytö tylleröinen- biisin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nap
No meillä ei noin surkeaa musiikkia kuuntele kukaan ilman kuulokkeita, eli ei ole ikäsidonnaista.
Kuulokkeet korvilla, todella hiljaa huoneessaan tai yksin kotona ollessaan toki saa kuunnella niitä surkeitakin genrejä, mutta mä en rupea omassa kodissani kuuntelemaan jotain niin luokatonta p*skaa, kuin suuri osa metallimusiikista on.
Anna kun arvaan, sinä palvot Lady Gagaa, Rihannaa ja muita paskoja?
 
[QUOTE="jees";29191562]Mun kuopus, nyt 11-vuotias, kuuntelee myös SOADia. Kävi mun kanssa keikallakin kesällä, silloin 10-vuotiaana.[/QUOTE]

Se tekee nykyään ihan paskaa musaa. Muuttanut isompaa yleisöä hakiessaan musiikkiaan enemmän populäärikseksi. Steal this album! oli vielä mukavaa alkuperäistä tuotantoa, mutta pieleen mentiin kun julkaisivat Mezmerizen.
 
"vieras"
[QUOTE="-K-";29190333]Meillä jopa vauva rauhottuu kun laitan vielä astetta raskaampaa cradle of filth:iä soimaan :D Niin ja kamala hysteerinen itku alkoi ku koitin laittaa pieni tytö tylleröinen- biisin. ;)[/QUOTE]

Cradle of Filthillä on ihmeellinen rauhoittava vaikutus! Mä nukahdan aina kun kuulen niiden musiikkia, kerran jopa livenä :LOL:
 
Saraldo
Mun mielestä mikä tahansa musiikki on sopivaa. Mutta sitten kun lapsi alkaa ymmärtää sanoituksia, kannattaa varmaan käydä keskustelua siitä, ettei niitä pidä ottaa kirjaimellisesti. Tyyliin Join me in death. Kotimaisissa biiseissä tuo ongelma tulee tietty jo pienenä, kun kerran suomea osaa ja ymmärtää. En hirveästi viitsinyt autossa kuunnella Klamydiaa tai Leevi and the leavingsia, kun sanoitukset on joko roiseja tai niin synkkiä, että vähemmästäkin masentuu.
 

Yhteistyössä